Tuesday, January 9, 2018

КАЖЕТЕ ИМ НЕ на регулаторите за зајакнување на растот PGRs! 420 Macedonia ја поддржува кампањата на Aussie Canna за органска трева

Што има ново драго 420 семејство? Ни треба вашата помош. Ова е трет текст за 420 Macedonia и Aussie Canna, a причината се „Plant Growth Regulators“. 420 Macedonia ја следи кампањата #SAYNOTOPGRS на Ауси Кана, која нè освести за овие додатоци во тревата што ја добиваме и во Македонија. Затоа ние веднаш на еден од основачите на оваа група, Карл Смит, му поставивме неколку прашања за дополнителни појаснувања

420 Македонија (420 Macedonia): Како си драг колега борец за слободата на оваа билка? Како се одвиваат работите во последно време?

Карл Смит (Carl Smith): Ви благодарам, исто така, веројатно малку се изгорев, бидејќи лобирам тешко меѓу групите за единство. Исто така, сум и дел од новата политичка партија, ПАРТИЈАТА НА ПРОГРЕСИВНА АВСТРАЛИЈА (THE PROGRESSIVE AUSTRALIA PARTY), вклучен сум во организирање на социјални настани и плус на сите мои Ауси Кана обврски, па тоа е целата работа без забава ха ха. Јас сум во ред. Малку сум издепримиран, по многу месеци на успеси и среќа 💚💚💚💚💚

420 Македонија: Што е „ПРГ канабис“? Можеш ли да му објасниш на светот? И за што се бори оваа кампања?

Карл Смит: Мојата најнова крстоносна војна е против PGR'S (PERFORMANCE GROWTH REGULATORS - РЕГУЛАТОРИТЕ ЗА РАСТ И ПЕРФОРМАНС). Тоа ги прави туфките тешки како камења, толку убави за гледање, но тоа го убива мирисот, вкусот, потентноста и полошо од сè - овaa трева може да му наштети на вашето здравје! Таа може да предизвика сериозни ризици по здравјето, карпестите PGR туфки го претворија канабисот во отров за профит. Преку мојот профил ја направив органската трева популарна и дилерите во Јужна Австралија не можат да ја продаваат. Па цветовите со PGR може да изгледаат подобро, но тоа не значи дека тие навистина тоа се.


Со ПГР
420 Македонија: Која е вашата главна цел со оваа кампања против ПГР?

Карл Смит: Мојата 🔥 #SAYNOTOPGRS 🔥 кампања до сега беше успешна, па претпоставувам дека се здобив со неколку одгледувачи и дилери кои ме мразат. Ха ха. Јас сум горд што имам доволно сила за да им кажам на луѓето да речат НЕ на лошата трева и тие слушаат. Ако кажете НЕ на трева со лош квалитет, „тие“ ќе бараат подобар квалитет. Членовите ми испраќаат фотки како докази. Сè уште собирам слики и приказни и веднаш штом ќе добијам повеќе од нив можеме да направиме ажурирање на оваа приказна.

420 Македонија: Што направивте во последно време за оваа кампања?

Карл Смит: Спомнав дека вчера го подготвувавме новиот (третиот напис) во групата на FB на Aussie Canna за да ги мобилизирам членовите и за да ми ги испратат своите приказни за производство на pgr трева и како истата лошо им влијае. Има добар одзив. Ја завршувам мојата домашна задача 💚


420 Македонија: Ние исто така, се обидуваме постојано да ги обединуваме сите групи, бидејќи знаеме дека само обединети сме посилни. Кажете ни повеќе за целата канабис заедница во Австралија? Дали соработувате?

Карл Смит: Имав неколку подеми и падови и неколку хејтери исто така. Би сакал да кажам дека тоа не ми пречи, но тоа ми пречи и ја убива мојата креативност. Иронично, целата омраза доаѓа од канабис заедницата. Другите групи, другите луѓе претпоставувам дека тие мразат, бидејќи тие не се толку успешни како Aussie Canna. Ако хејтерите си одземаат од своето драгоцено време наменето за мразење за да ме мразат мене, тоа мора да значи дека правам бранови.


Со ПГР
420 Македонија: Како можеме да ви помогнеме во оваа кампања за анти-ПГР?

Карл Смит: Луѓето праќаат за нашето право! Ни треба вашата помош! Сакаме да ни испратите слики од PGR канабис цветови што сте ги набавиле во минатото, како и вашето искуство или хорор приказни. Исто така, бараме медицински информации за PGR и ве молиме да ја споделите оваа статија со цел да ни помогне да ја зголемиме оваа кампања на глобално ниво.


420 Македонија: Твоите предвидувања за блиска иднина на нашата меѓусебна борба? Што според тебе ќе се случи наредно, мислам за да ни помогне да ги укинеме законите?

Карл Смит: Хеја Моник уште не е официјално, но ние работиме на сметка за легализацијата на целото растение оваа година. Се надевам дека ова е годината, јас ќе те известувам мила. Продолжи со добрата борба Кана борбена Принцезо.

* Ова е превод на оригиналното интервју објавено на англиски кое може да го прочитате на овој линк:  

Останете силни!

Интервјуер: MoniQue Konopova
Интервјуиран: Carl Smith

Со PGR

No comments:

Post a Comment