Wednesday, October 11, 2017

КАНАПРЕС: Канабисот ми помогна да се спасам од опијатската зависност!

„‚Мери Џејн‘ и јас немавме никаква поврзаност до пред неколку години откако се сретнавме. Најпрво таа беше повеќе како мој познаник, споделивме многу пријатели и се движевме во слични кругови. Не ја познавав на почетокот. Се чинеше интровертна и маглива. Не бев сигурена за неа“ - изјавува една среќно излечена зависничка од опијати! :)


Канабисот лекува! :)
Канабисот не е „влезна дрога“, туку „излезен лек“ од секоја болест, криза, зависност... Ова секојдневно го потврдува искуството, а од неодамна и науката :) 


Јас го направив вообичаеното тинејџерско експериментирање, дружејќи се со пријателите после една ноќ пиење сега или повторно или земајќи вдишувања од бонг и гледајќи цртани филмови, но не беше до моите доцни дваесетти години кога навистина се зближивме.

Бев љубопитна тинејџерка и мојот авантуристички дух ги постави темелите за зависност од опијати. На возраст од 20 години имав навика за наркотици и до 21 година, пресуда за кривично дело за поседување наркотични супстанци. Ги поминав моите 20-ти години запишани во различни програми за третмани и бев решена да ги победам шансите и да ја надминам зависноста. 




Ми беше кажано дека имам 1 процент шанса. Многу луѓе ми предложија  канабис како важна алатка во справувањето со симптомите на детоксикација од опијати, па сепак после моите доцни дваесетти години, јас му дадов шанса на ова растение. Кон крајот на мојата метадонска детоксикација решив да направам нешто многу екстремно и почнав да го користам канабисот секојдневно.

Излезен лек за секоја зависност! ;)
Пред дванаесет години бев во можност целосно да ги отстранам опијатите. Со години го задржав ова најмногу за себе. Само моите блиски пријатели и семејството беа свесни за мојата употреба на канабис. Секој што ме знаеше, можеше да види дека бев многу подобро, отколку што некогаш сум била. Канабисот не ме задржуваше назад, како што многумина веруваа дека тревата тоа го прави. Наместо тоа, таа го подобри мојот живот и ми помогна во секојдневните задачи. Јас веќе не се потпирав на антидепресиви или помагала за спиење.

Работам како фризер во трговија. Повеќето од моите клиенти се со мене во изминатите 5-8 години. Ме знаат како посветена мајка, образован и сигурен стилист. Имаме изградено интимни односи во текот на годините, но јас избрав да ги задржам тие приказни за моето минато за користењето на опијати и тековната употреба на канабис за себе, бидејќи... граници. Сакав прво да имам професионални врски со овие луѓе како прво и се разбира и пријателство како второ.

Со текот на годините слушав како многу луѓе ги споделуваа своите приказни за блиски пријатели и членови на семејството кои страдаат од зависност од опијати и повремено сум храбра и ризикувам да го изгубам својот бизнис со споделување на мојата историја. Пред неколку години морав да ја бранам мојата употреба на канабис во притворска ситуација. Почнав жестоко да се едуцирам себеси, восприемајќи било какви знаења. Станав љубопитна за тоа што велат и размислуваат другите држави за ова растение, а потоа почнав и да прашувам како ова започна да станува нелегално на почетокот? Одговорите беа изненадувачки за мене. 




Канабисот не е дрога! Канабисот е здрава храна! ;)
Кога Алјаска го отвори својот правен пазар, знаев дека е време да преземеме акција. Почнав да присуствувам на локалните настани за канабис и имав задоволство да ja запознаам Ализа Шерман (Aliza Sherman), ко-основач на Елемента (Ellementa). Присуствував на нејзиниот прв состанок, заинтригирана од идејата за едуцирање на жените за канабис. Се претставив и ја споделив мојата приказна, што доведе до тоа да станам координатор на Анкорижот на Елемента (Anchorage Coordinator of Ellementa). Во моментов имаме месечни состаноци во Енкориџ, а во процес е лансирање во Палмер, Фербенкс и Хомер, а други состаноци се одржуваат во различни градови низ целата земја. 

Мојата намера е да споделам точни, ажурни познавања за канабисот. Една работа што ја реализирав во моите студии е дека колку повеќе мислам дека знам, толку повеќе сфаќам колку повеќе има да научам за ова растение. Со нетрпение очекувам да ги споделам со вас историјата, истражувањата и интересните факти што сум ги собрала.

Автор: К.К.
Извор: Anchoragepress

No comments:

Post a Comment