Saturday, June 10, 2017

Животни - Сведоштва - 2 дел (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 113 - 116)

Jindřich Bayer - www.hempcures.work
„Ние го користиме кај нашaтa 14 годишна чивава која има епи-напади. Пред неколку месеци ние мислевме дека таа нема да трае долго, па јас мислев зошто да не пробаме малку масло? За ден таа беше како целосно ново куче! Таа јадеше подобро и се чувствуваше разиграно и сакаше да игра! Ова нешто навистина функционира за многу работи!“ - Минди (Mindy)

„Ние добивме кутренце коешто беше прегазено од многу голем човек. Таа е играчка чивава, таа имаше четири од четири инчни ноџиња коишто ja зафаќаa нејзината цела долна половина. Состојбата ѝ стана навистина лоша и започна да станува студена, па јас одлучив дека пробувањето на ‚солзите‘ не може да ја повреди премногу.

Кога јас првично ја дозирав, таа беше едвај способна да ја движи нејзината глава. Јас сум како и да е екстремно среќен за да ти кажам дека по една недела од солзите три пати дневно, таа е среќна, здрава и мало хипи фраерче. Ти благодарам Рик и ЈБ што ни ја изложивте вистината. Мојата жена и јас веруваме дека солзите ја спасиле.

Да не заборавиме дека јас дозирав минијатурна чивава којашто имаше помалку од пола кило со грам од РСО, 3 пати дневно. Тоа е 3 грама дневно за кученце коешто тежеше помалку од пола кило, и беше пред вратата на смртта поради тоа што беше прегазена од момче кое има над 136 кг. Ако канабисот беше навистина токсичен, Kaimana не би била сè уште тука со нас, да трча полудено и да скока по димот од тревата.“

„Ѝ ја дадов на нашата тогаш 13 годишна за да ѝ помогнеме со нејзиниот артритис во нејзините задни нозе и колкови... изненадување, ние исто така не само што бодивме еластично куче, но исто така 4 кутриња. Нема шанса дека таа можеше да биде во можност сè уште да има мали, и сите се здрави и се одлично! Го љубам РСО!“ - Џули (Julie)

„Моето куче имаше проблем со кожата (осип којшто предизвика да падне неговото крзно) и повторлива инфекција на ушите. Јас немав РСО туку му дадов тинктура којашто ја направи мој пријател. Неговото крзно порасна повторно и инфекцијата на ушите се исчисти. Ако тинктурата функционирала волку добро, јас мислам дека со РСО јас би можел целосно да го излечам. Па јас би рекол дека да, РСО би функционирало за рак кај куче исто добро како што тоа функционира кај луѓе. Ве благословувам Рик и ти исто така, ЈБ“ - Бети (Bette)

-- Ти благодарам, Бети. Твоето размислување е логично и исправно. Животните имаат побрз метаболизам, и затоа маслото ги лекува многу побрзо отколку што тоа лекува луѓе. Задоволство е да се лекуваат животни со маслото, тиe обожуваат да го земаат. ЈБ

„Јас го користам на моите кучиња. Само доста помалку отколку што ние би зеле. Имам 12 годишна којашто беше прегазена и мораше да ѝ биде отстранет колкот. Не заменет... отстранет! 4 недели на...

Нема лузна од операцијата, оди, сè уште со куцање но се справува на околу доста добро и јас го користев маслото наместо лекови против болки... Тоа функционираше одлично! (...) Јас имам 9 годишен Rotty кој има срцеви паразити, страшни алергии, многу намалена енергија и го губи крзното на неговиот опаш. Го започнавме на тоа денес... Самошто спасивме 10 годишна чивава којашто има 3 тумори и јас знам дека ова ќе ја среди веднаш!!!“ - Доли Дурбин (Dolly Durbin)

„РСО МАСЛОТО кучешки бисквити и со надворешна маст на канцерогените рани на нејзината нога тоа беше 1/2 од големината на хартиен долар. Таа започнуваше да плаче кога стануваше и нејзиното тресење беше лошо. Јас знаев дека РСО би функционирало... Наредниот ден таа стана без плачење и тресење и таа трчаше наоколу дворот неколку дена подоцна со нејзиното мало пријателче Nugget, rat terrier. Тоа беше пред 6 месеци. Таа е сега како 6 годишно куче сега, не 12 годишно. Тоа е една од толку многуте приказни на коишто бев сведок во последните 2 години.

Мојата приказна е многу подолга... РСО го спаси мојот живот. Нема повеќе опијати. И многу малку болка повеќето од времето. Ти благодарам Рик Симпсон... Мирот нека е со тебе.“ - Рон Јангблад (Ron Youngblood)

П. Драги пријатели, се надевам дека ова ќе ве затекне добри. Му давам на моето 8 годишно, 18 кг куче РСО за туморите коишто растат на десната страна од неговото тело. Денес е неговиот прв ден од третманот и тој е кутнат и спие. Му дадов количина колку зрно ориз. Дали е тоа премногу? Колку долго и колку често би препорачал да му го давам маслото? Јас сум самиот на маслото. Како што времето одминува јас се прилагодувам повеќе и повеќе на „хајот“. Морам да имам операција следниот месец и јас планирам да користам РСО за мојата болка и оздравување. Ако јас можам да го направам тоа, јас ќе бидам на него до крајот од мојот живот. Благослови ~ Многу благодарам

О. Кетрин (Catherine), јас би ја одложил операцијата ако е воопшто возможно додека ти не изедеш да речеме 180 г од маслото со по грам дневно (или повеќе) во три дози. Дај му на кучето половина од тоа ако ти мислиш дека нему не му е удобно со она што тој добива сега. Спиењето е дел од процесот на оздравување, тоа не е нешто за кое треба да се грижиш и тоа е знак дека маслото е седативно, што е она што го сакаш. Колку попотентно и поседативно, толку подобро. Најдобри желби, ЈБ

„Ви го испраќам ажурирањето од моето куче кое беше дијагностицирано со рак на коски. На 1ви јуни имаше седум месеци, последните рентгенски зраци не покажуваат никакво проширување на белите дробови. Тие најдоа нечепнат прекин во близина на страната на туморот во ногата, тие не знаат што да направат со тоа. Нормално овие кучиња кои имаат прекин, ти треба да ги успиеш. Тие заклучиле дека месечните инфузии од лекот наречен Zometa го држат прекинот така што тие ќе продолжат да ѝ даваат во текот на студијата за време на која таа ќе добива месечни инфузии од Zometa. Но нема проширување на ракот и тие не можат да го соберат туморот којшто беше таму пред 7 месеци. Само помислив дека вие би сакале да знаете. Овој агресивен рак нормално го одзема животот на кучето за 4-6 месеци од дијагнозата. Еве ја тука, 7 месеци, НЕМА проширување на ракот. Нечепната фрактура но сè уште оди како ништо да не е погрешно.“ - Линда (Linda)

„По 9 недели раковите на кожа кај моето куче се ЦЕЛОСНО исчезнати!! Дозата за одржување сега за тестот на животот. За кој јас чувствувам дека сега нема само да биде удобно за него туку подолг живот исто така. БЛАГОСЛОВИ РС и ЈБ!! >;-)“ - Гоблин (Goblin)

„Моето куче имаше 3 недели живот. Масивни клеточни тумори низ целото негово чисторасно питбулово тело... По 3 недели туморите се намалуваат на ISO/RSO. Јас се колнам. Тој се помоча неколку пати и се однесуваше пијано но јас знаев дека тоа е за поголемо добро. Тој сè уште е на тоа. Дури и кога тие ќе исчезнат јас понатаму ќе му го правам неговиот лек. Те сакам, ЈБ и Рик.“ - Бочај (Bocaj)

„Му го давам на мојот 14 годишен Пит маслото за 4 недели до сега за рак. Таа понекогаш станува малку затетеравена и пијана кога ќе ѝ дадам премногу, но кога уморот ќе избледне, таа спие како бебенце. Таа одби да зема лекови од ветеринар па ние земавме малку масло наместо нив. Сè уште рани денови но јас го снимам нејзиниот напредок. Тоа траеше околу недела за неа за да се навикне на маслото и за да развие апетит повторно. Јас сум љубоморна, затоа што ние во овој момент од времето можеме да си дозволиме масло само за неа. Ги сакам прекрасните приказни на сите!“ - Жанин (Janine)

„Ги имам видено ефектите од прва рака кај куче кое зема РСО... За првите неколку дена Руби (Ruby 12 годишно куче) беше болна и се тресеше малку, симптоми на грижа ако сте скептични на оваа тема но јас можам да ве уверам 1 месец од третманот и кучето потскокнува наоколу преполно со живот трча нагоре по скали скока по креветот и столиците полно со енергија цело време многу игриво повторно. Очите ѝ беа водени и имаа сива покривка сега тие се комплетно вратени во нормала. Руби имаше прилично голем раст во внатрешноста на нејзината нога беше таму со години и сега по јадењето на маслото тоа речиси отпадна!!!

Благодарност до Рик Симпсон xxx го благословувам ова масло, тоа навистина функционира, зошто таму НЕМА сведоштва кои велат дека тоа не е така...?“ - Брет (Brett)

„Денес е ден 3 од третманот на моето куче со РСО (Рик Симпсон Малото) коешто е концентрат од канабис за медицински третман за многу сериозни заболувања. Таа има 13 години и скоро пред 7 месеци, таа доби нешто коешто ѝ предизвика екстремно мрсулавење, многу слуз и некои денови таа беше летаргична. Побарав онлајн, реков: „кучешка кашлица или кучешка настинка“ па јас имав некои антибиотици тука и ја започнав со терапија. Не помогна најпрво воопшто, па ние ја однесовме на ветеринар.

Се разбира, тие сакаа да направат испитување на крвта, рентген и скрининг на слузта. Приближно 500 на ветеринарни сметки, јас одлучив па ние ја започнавме со антибиотик со широк спектар на дејствување којшто исто така не го чепна тоа за цел месец. Ја вративме назад и добивме два појаки антибиотици, поминавме месец на нив религиозно. Не го допреа тоа повторно!

Па потоа ветеринарот проба со фунгициден лек... ПОНАТАМУ НЕ ЈА ДОПРЕ НЕЈЗИНАТА БОЛЕСТ!! Тешко е да се одреди што е оправдано за трошење на 13 годишно куче... Па јас престанав со сите лекови скоро пред еден месец за да ѝ дозволам на нејзиното тело да се опорави и ја започнав на РСО само пред 3 дена, вкупно 6 третмани и таа е целосно ново куче!

Не се мрсулави, не кашла, таа огладне и генерално ние видовме ИЗВОНРЕДНО подобрување. Неверојатно навистина. Од моето лично искуство, јас можам да потврдам дека ова е доста прекрасен надреален лек. Ти благодарам од дното на моето срце!“ - Опстанок (Survival)

„Моето куче е 13 годишен Белгиски Овчар. Пред неколку години мала грутка се појави на неговата страна. Тоа наеднаш започна да расте со алармирачка брзина пред неколку месеци. За жал тој беше дијагностициран со рак... и не само една грутка. По прегледот тој имаше многу. Тој имаше други проблеми исто така... Главно артритис и дисфазија на колкот. Операцијата не беше опција поради тоа што беше несигурно дали тој ќе ја преживее анестезијата. Јас не можев да поднесам да го гледам како страда... тој едвај одеше и престана да јаде. Јас одлучив да се обидам да му давам канабисово масло како последен обид за да му помогнам. Мојот партнер Пет (Pat) и јас му дадовме малечка количина (со големина на зрно ориз) на колаче. Тоа навистина му делуваше... тој беше несигурен на неговите нозе и спиеше со часови.

Ние ја подобривме дозата во текот на следните неколку дена и забележавме дека неговиот апетит се подобри веднаш потоа. Тој исто така започна да се движи многу полесно и неговиот став беше многу посветол. Како што деновите напредуваа ние полека ја зголемивме неговата доза. Поминаа 3 недели и јас едвај го препознавам него како исто куче. Тој е среќен! Го врти неговиот опаш, игрив, јаде, и најдобро од сè туморот е половина од големината која што беше пред да почнеме со маслото!!!! Јас ќе продолжам со неговиот третман (ние сме доволно среќни што сме во можност да го снабдуваме со наше сопствено масло) и ќе ве информирам. Јас очекувам да ги видам тие тумори како исчезнуваат целосно!!!!!!!!“ - Џоуси (Josie)

„Имам еден сосед кој успешно отстрани тумори кај своето куче рок од еден месец хранејќи ја со лекот. Продолжувам да одам и да многу мали дози како што Рик изјави нивниот метаболизам е многу висок, па тие оздравуваат многу побрзо отколку ние.“ - Кови (Covey)

„Јас ја излечив нашата Феретка од инсулинома предизвикана од канцер на панкреасот. Ајде започнете луѓе, вашето крзнено семејство има потреба од вас. Еве ја Flower за време на нејзиниот третман, таа има малку страбизам тука и подготвена е за мирен сон..!“ - Хемпи (Hempy)

„Да, јас го излечив мојот мачор од рак во јуни, кога ветеринарот рече да го успиеме. Само го хранев со маслото, и за 10 дена фаталниот тумор беше исчезнат! Ветеринарот рече дека тоа беше чудо!“ - Чарли (Charlie)



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment