Tuesday, June 6, 2017

Спиење, несоница (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 105 - 108)

http://donate.hempcures.work/
„Што се однесува до несоницата, не постои ништо подобро од правилно произведено масло од добра индика врста за да даде на лицето сон каков што му е потребен. Ефектите од повредата на мојата глава ме оставија со она што најдобро може да биде опишано како звучна вилушка што полудува во мојата глава. Овој висок пискав звук го правеше спиењето невозможно за мене и јас не бев во можност да го добијам одморот што ми беше потребен. Медицинскиот систем ми даде многу различни лекови за оваа состојба но ништо не помогна. Често јас бев оставен со страшни споредни ефекти од употребата на овие лекови што ми предизвикуваше повеќе болка отколку состојбата од која страдав.

Јас открив дека само пушењето коноп ми дозволуваше да добијам повеќе одмор отколку било кое од апчињата што ми ги даде медицинскиот систем. Потоа кога јас започнав да внесувам канабисово масло, јас добив повеќе олеснување и тоа не беше невообичаено за мене да добијам осум до дванаесет часа непрекинат сон. 

Со години пред да го земам маслото, јас станував поуморен отколку пред да си легнам и јас добивав многу малку одмор за време на ноќта. Потоа одеднаш по земањето на маслото јас започнав да се будам наутро добро одморен и освежен.

Како што многумина од нас стануваат постари, ние започнуваме да се соочуваме со проблеми со спиењето и ова може да има многу штетен ефект на нашето цолокупно здравје и благосостојба. Докторите можат да ти дадат апчиња за спиење, но ако ти навистина знаеш од што се тие направени, јас се сомневам дека ти би ги сакал во твоето тело.

Добар ноќен сон не е само нешто коешто е добро да се има, тоа е нужност ако сакате да останете активни и здрави и нема ништо подобро од коноповото масло за да му го дадете на вашето тело одморот што ви е потребен.“ - Рим Симпсон, Коноп: Најмедицинското растение

„Ерин (Aaryn): Јас мислам дека изедов малку преголемо парче... но тоа не е лоша работа! Тоа е само можеби време да се оди на спиење.

-- Како беше спиењето, Aaryn? ЈБ
Aaryn: Одлично! Јас сè уште одмарам! Јас откривам дека тоа веќе ми помага со мојата депресија и анксиозност. Маслото ме тера на смеење,  хаха.

Јас имав друг пациент тука на кој јас му покажував како да го направи маслото и тој има анксиозност исто така. Тој се смееше исто така. Тоа беше одлично.

Јас јадам количество со големина на зрно ориз 4 пати дневно последните 2 дена, и јас морав да го инхалирам лекот помалку зачестено, и јас имам минимална болка.“
-- Тоа е она како третман за сериозни болести треба да изгледа, зарем не? Пациентот спие, се буди освежен, се смее многу за себе и за глупавоста на целата ситуација, не доживува стрес, анксиозност или несакани ефекти на хемиските лекови итн. Јас лично сигурно го сакам ова многу. ЈБ

„Јас сум на коноповото масло за неколку состојби и јас никогаш не сум спиела толку добро или пак сум се чувствувала толку добро... Ти благодарам Рик Симпсон и ЈБ за испраќањето на пораката дека ова растение прави чуда за сè замисливо!! Само НАПРАВЕТЕ го тоа луѓе и видете самите!! Тоа е единствениот начин дека вие ќе станете вистински верник, верувајте ми!!“ - Вал (Val)
-- Ти благодарам, Вал. Тоа е вистина дека ништо не го побива личното искуство со она што маслото може да направи. Штом еднаш го пробате, на пример на изгореница или убод од комарец и чешањето и болката ќе исчезнат за секунди, секој може да ти каже што сака и вие ќе знаете дека тие можат да ти кажат што тие сакаат но маслото и понатаму ќе биде најдобриот лек што постои. И вие ќе сакате да имате кофа од него во домот, само во случај нешто ако се случи.

Не мора да верувате ниту на еден наш збор, само направете го маслото, најдете некој со изгореница, рак на кожа, дијабетски чир, потоа нанесете го надоврешно и гледајте што се случува. Потоа запомнете дека истото ќе се случи во вашето тело кога ќе го внесете маслото, и тоа е сè што треба да знаете, навистина. JB

„Некои луѓе се само игноранти и исплашени... Поради Рик Симпсон јас самиот бев во можност да ги симнам лековите за болки значително, јас имам на ум дека земав 60 мг OxyContin 3 наутро и 3 пред спиење и ги имам земано за повеќе од 8 години... Тоа беше гадно!

Сега откако започнав со маслото јас земам само 1 претпладне и 1 попладне! Зборувајте за чудо барем тоа е начин на кој јас го гледам тоа! Лекарите ми рекоа дека јас никогаш нема да бидам во можност да ги намалам или пак дека ќе бидам во можност да престанам да ги земам. Човеку, дали „Рик Симсон“ и јас докажуваме дека моите доктори грешат.

Јас го правам тоа и јас се чувствувам подобро отколку кога ги земав тие проклети отровни апчиња! Дури и мислев дека јас бев на толку висока доза OxyContin што јас понатаму чувствував болка, од ден во ден, не спиев и не јадев...

Денес јас сум ослободена од болка, спијам нормално и јадам повеќе! И јас не ја запирам мојата потрага да прекинам со овие апчиња јас се надевам дека од времето кога јас ќе сум на масло за месец јас ќе бидам целосно ослободена! Посакајте ми среќа!“ - Ненси (Nancy)

Јас всушност имам шизофренија и јас користам медицински канабис за несаканите ефекти поврзани со мојата состојба, како анксиозност и несоница. Лекот функционира, откако јас започнав да се лекувам почесто јас сум во можност да спијам, што јас не можев претходно.

Многу од моите симптоми се појавуваат кога јас имам недостаток од сон. Јас никогаш не сум слушал гласови додека сум бил на канабис, јас чувствувам дека тоа всушност ме заштитува од нив...“ - Хозе (Jose)
-- Јас се согласувам, Хозе, лишувањето од сон е причина за многу медицински состојби. Доста логично, кога некој немал доволно сон, тој/таа не се чувствува толку добро како кога тој/таа би се чувствувал/а по десет часа на освежувачки сон по јадењето на маслото. ЈБ

„Колку поседативно толку подобро. Јас го користам навечер пред да одам на спиење и тоа функционира. Јас сега спијам 8 часа непрекинато. Одморот е најдоброто нешто за мене. 80% и повеќе сила одзема време за вас за да се навикнете на тоа но вие ќе достигнете до таму. Започнете со 0,01 мл како што е препорачано и продолжете од таму. Јас пробав 0,025 за да започнам... следниот пат јас земав само 0,01 мл. 0,025 мл ме ставија на кауч за 10 часа. Бидете внимателни но запомнете да го земете. Како што реков вечерното време е правилното време за мене. Можам да функционирам во текот на денот и да ОДМАРАМ ноќе.“ - Џон (John)

„Јас го давам маслото на мојот вереник (Џејсон - Jason) и тој нема земено многу и тоа го прави толку уморен. Тој спие поголем дел од денот. Јас ќе го оттргнам од тоа за ден или два само за да видам какви промени тоа прави... потоа можеби ќе му дадам многу малку како 1/2 зрно ориз (барем тоа беше она што ние го имаме прочитано) можеби ние претеравме пребрзо за него.“ - Џејсон (Jason)
-- Џејсон, сонливото чувство е во ред и ти сакаш пациентот да спие колку што е можно повеќе. Седативниот ефект ќе исчезне за неколку недели но тоа не е нешто непосакувано, баш спротивно. Најдобри желби, ЈБ

П. Правам малку денеска за маж кому белите мантили му рекле дека тој има две недели за да живее и нема ништо повеќе што може да се направи за него. Јас се надевам дека ќе имам добри вести за секој наскоро. Се обидувам исто така да го натерам да престане да пуши и да ја промени неговата диета и повеќе за да му даде на неговиот имун систем шанса за да се бори. Ти благодарам Рик и ЈБ за твоето знаење и што ни дадовте вистински лек.

О. Дејв (Dave), дозволи му да пуши, тоа не прави разлика ако тој го јаде маслото. Исто така, тој ќе спие многу, па тој нема да пуши толку многу како и да е.
Што се однесува на промената на диетата сега, добро, тој треба да ја промени разумно но не драстично, дозволете му да јаде што сака. Не мора да значи колбас, но нешто разумно, зголемете ја pH вредноста на вашето тело, дајте му да јаде семки од две јаболки секој ден. Најважното нешто е да се земе колку што е можно повеќе масло во него и колку што е можно побрзо. Сè уште има шанса. Комбинирајте го јадењето на маслото, супозитории, вапоризирање и надворешна употреба за најдобри резултати. Дури иако тој нема да успее, тој ќе живее максимум квалитетен живот сè до крајот, и тоа е многу важно, исто така. Јас сум сигурен тоа ќе биде повеќе од две недели, но ние ќе видиме. Докторите не се секогаш во право со нивните предвидувања кога маслото настапува на сцената. Најдобри желби, ЈБ

„Јас спијам многу звучно, и подолго од вообичаено. Откако јас сум станат јас се чувствувам многу одморено, не гроги како кога пушам.“ - Тери (Terry)

„Јас спијам добро и сонувам но се будам уморен. Потребни се часови за да се прилагоди и потоа тоа трае долго, долго време. Јас го користам секоја вечер. Тоа ги намалува моите болки од артритис и ми овозможува да спијам.“ - Кетрин (Katherine)

„Јас имам канцер и ноќна апнеа (снемување здив за време на сонот). Не само што јас добивам неверојатен сон, јас не се будам поради напади на жештина. Тоа е благослов.“ - Стефани (Stephanie)

„Тоа дава чувство како да сте среќно мртви!“ - Мал (Mal)

„Мојот ум без тоа е како сообраќаен метеж во Њујорк. Со него - тоа го олеснува ова до стадиум на Зен градина додека сè уште функционирам на нормално ниво.“ - Андрис (Andris)

„Јас имав нарушување во спиењето за 20 години, РСО маслото ми помогна да спијам за прв пат и јас сум ослободена од болката по будењето! Јеј!“ - Бони (Bonnie)

„Јас имам дискосхернија којашто притиска на мојот скијатичен нерв и предизвикува силна болка која пука од мојот долен грб надолу кон мојата лева нога и моите прсти од нозете. Јас земав 3 ибупрофени на секои четири часа само за да можам да излезам од кревет и да бидам способен да одам. Започнав да го земам маслото речиси пред две недели за болката и воспалението. Јас сега немам потреба од никаков ибупрофен, спијам подобро отколку што некогаш можеби и сум спиела, моите соработници го коментираат моето подобрено расположение и целокупна среќа. Јас СЕ ЧУВСТВУВАМ ДОБРО!“ - Џенифер (Jennifer)

Му го давам на мојот 14 годишен Пит (куче) маслото за 4 недели до сега за рак. Таа понекогаш станува ‚растреперена‘ и пијана кога јас ќе ѝ дадам премногу, но кога треската ќе исчезне, таа спие како кутренце.

Таа одби да зема лекови од ветеринар па ние земавме малку масло наместо нив. Сè уште рани денови но јас го снимам нејзиниот напредок. Потребно беше речиси недела за неа за да се навикне на маслото и за да развие апетит повторно. Јас сум љубоморна, затоа што ние можеме во оваа фаза само да си дозволиме масло за неа Ги љубам прекрасните приказни на сите!“

„Јас имам Социјална фобија (подобро формулирано како социјално анксиозно нарушување), депресија и несоница. Никогаш не го земав маслото, бидејќи јас не можам да го најдам тука каде што живеам, исто така не можам да култивирам и да го екстрахирам самостојно... но јас пушев околу десет пати, она што го почувствував беше дека по првиот пат, јас можам сега да спијам кога и да се почувствував уморно, го имав мојот „цел-месец-без-депресија-во-животот“, никогаш не се чувствував толку среќен (без депресија) и со сета онаа виталност дури и земањето на најпотентните лекови (коишто ме доведуваат до други здравствени проблеми) за тоа, исто така мојата социјална анксиозност (фобија) се намали значително и јас немав потреба да бидам „хај“ (надуван) за да го почувствувам тоа, ако јас пушев 1 или дури 2 дена пред да треба да излезам надвор и да зборувам со други луѓе, да престојувам на јавно место (што ова нарушување прави да е невозможно), СЕГА ЈАС МОЖАМ ТОА ДА ГО НАПРАВАМ, се чувствував жив повторно како „нормална личност“, ниту еден лек не го направи тоа. Проблемот е, поради законите, првенствено на билката, плус социјалните предрасуди и игнорирање (незнаење) за растението, јас не можам дури ни да го пушам повеќе, не сакам да се правам „хај“, само сакам да живеам повторно без оние проблеми што го ограничуваат животот, Има многу анонимни луѓе кои живеат како мене со некој вид на фобија и други нарушувања и јас мислам дека маслото може да биде решението.“ - Пабло (Pablo)

„Можеш да го прашаш Рик и или ЈБ, ние имаме откриено дека користењето на производ којшто е 20-30% сатива е една од најдобрите комбинации за проблеми поврзани со анксиозноста.“ - Брустер (Brewster)
-- Ние сакаме да работиме со индика како доминантна сативата се вклучува со 20% ТХЦ или повеќе, точно поради овие причини. Ефектите од најдобрите масла се екстремно потентни и седативни, по малку еуфорични и дури и подобри афродизијаци. Кога ќе му дадете лек на пациентот со вакви ефекти, вие можете да бидете речиси сигурни дека тие ќе уживаат во земањето. Кој не би? Ти спиеш добро, се будите добро одморени, еуфорични и полни со желби да направите некого среќен. Кој не би го сакал тоа? ЈБ

„Јас го ценам учењето за РСО-то секој ден и што тоа има направено за луѓето/животните. Ако ова масло го прави она што тие го велат, тоа треба да биде извикано од највисоката планина - а не стишено. Јас не сум имал лично искуство со тоа, но со сигурност би имал ако јас или некој за кој јас се грижам би открил дека нам ни е потребно тоа.
Во меѓувреме, јас прочитав толку многу објави колку што можам. Сè уште не го прочитав постот во кој се вели: „Ти благодарам Рик Симпсон - Јас сум целосно надуван (камен направен), тоа беше кул, човече.

-- Ти благодарам за твојата поддршка, Деби Нолан (Debbie Nolan), јас сум сигурен дека ти ќе напишеш објава којашто ќе го вели токму тоа многу наскоро. Чувството во телото кога некој ја внесува точната доза од точното РСО за нив може само да биде опишано како „многу кул“. Или екстремно кул. Или можеби неверојатно кул. Тоа е едно од најпријатните чувства што некој може да ги искуси, тоа е многу природно, смирувачко и релаксирачко.

Како што ние велиме, најдобрите масла имаат многу седативен, по малку еуфоричен ефект кога се внесени. Па вие спиете добро и потоа се будите смеејќи се како дете. И кога вие спиете добро и се будите насмеани, многу е поверојатно да се чувствувате добро и одморено отколку кога вие не спиете добро и не се будите со смеа. И кога се чувствувате добро и одморени, вашето тело логично ќе се излечи и ќе работи подобро. Ова не е ракетна наука, како и секогаш со лекот канабис. ЈБ

„Иако ендоканабиноидниот систем засега широк вариетет од биолошки процеси (како што е апетитот и сонот), експертите веруваат дека неговата целокупна функција е да ја регулира хомеостазата.

Хомеостазата е клучен елемент во биологијата на сите живи нешта и е најдобро опишана како можноста да се одржи стабилност во внатрешните состојби коишто се нужни за преживување. Болеста е едноставно резултат на некои аспекти на неуспех во постигнувањето на хомеостазата, што го прави ендоканабиноидниот систем уникатна цел за медицински апликации.“
-- Со други зборови, сè е околу рамнотежата. Ништо ново. ЈБ


ВЕ МОЛИМЕ ДА ГО ПОДДРЖИТЕ НАШИОТ ВОЛОНТЕРСКИ ТРУД СО ТОА ШТО ЌЕ ГО СПОДЕЛИТЕ ОВОЈ ТЕКСТ НА ВАШИТЕ СОЦИЈАЛНИ МРЕЖИ! БЛАГОДАРИМЕ НА РАЗБИРАЊЕТО И СВЕСНОСТА ШТО ЈА ИМАТЕ. ДОПРИНЕСИ ЗА ПОДОБРА 420 Macedonia СО САМО ЕДНО СПОДЕЛУВАЊЕ И ЛАЈК!



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment