Thursday, May 18, 2017

Сведоштва на пациенти излечени од канцер со РСО! - 6 дел (стр. 68 - 71) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

http://donate.hempcures.work/
„Како некој којшто поминал низ хемо како тинејџер јас можам да ви кажам дека тоа не е прошетка низ парк!!! Чувствувајќи го ова можам да ви кажам дека ние се обидуваме да најдеме лек и зошто да не пробаме сè што можеме за да го најдеме на помалку болни начини. Давањето отров за да се убие отров не е секогаш одговорот обидете се со природен лек и видете што ќе се случи.“ - Констанс (Constance)

„Ние треба да видиме некакви вистински промени...и родителите не треба да бидат форсирани да инјектираат отров во нивните деца (хемо)! Ако луѓето всушност знаеле што беше хемо тие немаше да го пумпаат во нивните тела. Да не спомнуваме дека доколку си среќник и го победиш ракот споредните ефекти од хемо! Тоа е одвратно! Време е да се разбудиме Америко и Свету!“ 46/7 Борец за Лекот

„Здраво Јиндрих, вчера завршив со читањето на книгата на Рик. Одлично нешто! Искрено јас навистина немам потреба од повеќе докази за вистинската магична моќ на маслото!
Исто така направив одредени експерименти и секој ден откривам нешто ново што овој лек може да го прави! Неверојатно! Тажно дури иако јас сум убеден и дури ако мојата девојка е убедена нејзината мајка сè уште не е во можност да ‚отпушти‘ целосно... и сè уште таа не е сигурна дали да се откаже од посраното хемо...
Константно се обидувам да произнесам добра аргументација но јас не можам да одлучам место неа! Таа е личноста која има рак и таа е единствената која може да одлучи што да прави со нејзиниот живот.
Јас знам дека таа ќе оздрави како и да е на крајот бидејќи ние ќе ја пумпаме со толку многу масло така што ќе биде невозможно за неа да умре. Но сè уште го чувствувам тоа толку глупаво и толку опасно да се игра со овие ебени хемикалии, особено кога имате пристап кон природна медицина којашто е докажана дека лекува канцер!
Јас читам за твоето искуство со ракот и медицинскиот систем... Многу ми е жал за твојата загуба... и сега јас подобро го разбирам твојот став кон традиционалната така наречена ‚медицина‘!“ - Луиџи (Luigi)
-- Здраво Луиџи, ти благодарам за твоите пријатни зборови за книгата и тажно е тоа низ кое поминуваш. Тоа е нејзин избор кој третман таа ќе го одбере но јас не би одел блиску хемото - само прочитај ѝ ја приказната за мојата Мајка, можеби таа ќе сконта дека земањето отров никогаш не е добра идеја, особено кога тоа не е утврдено ниту неизбежно. Нејзините шанси за само преживување на хемотерапијата во значителна мера ќе се зголемат ако таа го зема маслото, но повторно, зошто да предизвикате дури и повеќе штета во нејзиното болно тело? Тоа нема смисла воопшто. Најдобри желби, Јиндрих

„Пријател ме седна да го гледам Run from the cure пред околу две и пол години мислејќи дека тоа може да ми помогне со мојата псоријаза. Ние заедно го направивме маслото - прв пат за двајцата нас - во период од три недели, мојата plaque psoriasis беше исчезната. Го правам и јадам маслото од тогаш. Ако го консумирам секој ден, и го нанесувам маслото површински за време на ноќта на индивидуалните места кои се појавуваат по случаен избор, псоријазата е многу контролирана и скоро невидлива. Поради ова искуство, јас скокнав во ова со две нозе и сега го поседувам првиот Медицински Марихуана Бизнис во Колорадо целосно лиценциран од државата. Една година во мојот бизнис, мојот татко беше дијагностициран со Меланом од IV стадиум - тој се проширил на неговите бели дробови и црн дроб. Неговиот онколог му даде 3 до 12 месеци и му кажа да биде подготвен за нега во болница за неизлечиво болни. Јас веднаш го ставив на РСО режим и пет месеци подоцна, неговиот канцер е исчезнат. Исчезнат. Најлесното нешто во светот! Ти благодарам Рик, за повторното запознавање на овој неверојатен лек со целит свет! :-)“ - Ерика (Erica)

„Канабисовото масло лекува рак. Јас сум пациент со рак на дојка во 3 стадиум и го користам маслото за да се излечам.“ - Адел (Adele)

„Без Хемо, без радијација... РСО и промена на диетата... РСО го излечи ракот во мојот стомак без било што од тие гомнарии...“ - Дејл (Dale)

„Го направив, му го дадов на мојот 18 годишен син... Нема никаков знак за рак сега. Ти должам масивно благодарам Рик Симпсон. Мојот син беше дијагностициран во октомври со synovial sarcoma откако му беше отстранет тумор пред да има биопсија... Му беше кажано дека ракот сè уште ќе биде таму и дека може да се рашири и на неговите бели дробови поради тоа што стануваше збор за агресивен тип на канцер... Најнеодамнешните резултати од тестирањата, тие не можат да најдат ниту една трага од ракот за сета нивна збунетост... Канабисовото масло беше едно од многуте нешта кои го натерав да ги започне речиси веднаш по дијагнозите.“ – Аманда

„На мој близок пријател му беше даван морфиум за болки поради тумор на мозок. Морфиумот сам по себе предизвика зависност, кризи и само ги влоши работите за време на неговата употреба. Канабисот сам по себе беше единствениот лек што обезбеди ослободување за сите симптоми на одвикнување од зависноста (кризи), депресија, болки, и ракот сам по себе. Твојата порака е тоа што го спаси мојот пријател.“ - Џаспер (Jasper)

„Јас сум толку возбуден за маслото. Овој последен месец беше прв пат јас некогаш да прочитам или слушнам за тоа. Јас сум маѓепсан... Г-дине Симпсон, многумина од нас ти се благодарни за несебичната работа исполнета со љубов што ја имаш направено за целото човештво. Ти си моја дефиницја за Хуманитарец!!! Јас волонтирав во болница за неизлечиво болни од 1998, имам видено многу страдања и умирања, дури и во мои раце. Да мислам дека толку многу од ова страдање можело да биде ублажено е буквално премногу за умот...“ - Синди (Cindy)
-- Тоа навистина е, особено кога некој сфаќа дека целото инфо за ‚чудотворните лековити моќи‘ на маслото на Рик Симпсон е вистина. Правилно произведено и правилно користеното масло може навистина да излечи рак, дијабетес, и илјадници други состојби. Тоа навистина може да помогне со болки кои морфиумот не може ни да ги допре. Тоа навистина го подмладува телото и ги обновува мускулите. Зборот ‚mind boggling‘ (го поматува умот) потполно тоа не го објаснува, јас мислам. ЈБ

„О МОЈ БОЖЕ. Само што добив порака од некој кому му давам Phoenix tears и кој имаше мислам имаше канцер на бубрег. По земањето на маслото за период од 90 дена најновиот ПЕТ скен покажува дека туморите се исчезнати. Ова е неверојатно. Сум видел Phoenix tears како лекуваат многумина откако започнав да работам со тоа. Ти благодарам што ми помогна мене да им помагам на други да се излечат.“
-- Честитки и ти благодарам што им помагаш на другите, Грег (Gregg). Немојте повеќе сканови, само маслото. Скенирањата се канцерогени, тие може да предизвикаат ракот да се врати и кој го сака тоа? ЈБ

„Здраво драг сладок Рик Симпсон & Јиндрих Бајер, се надевам дека двајцата сте добри и среќни. Со оглед на количеството маилови коишто ги добивате сигурен сум дека не се сеќавате на мене од пред неколку месеци па јас ја вклучив нашата претходна кореспонденција.
Мама е жива и многу здрава! Велејќи дека ние сме толку многу благодарни е потценување.
За време на дијагнозата февруари 2012 (аденокарцином на панкреасот во 4 стадиум со метастази на црниот дроб и белите дробови) нејзината прогноза беше 3 до 6 месеци со антиципирано тешко намалување на здравјето за време на таа временска рамка. Наместо тоа таа е жива, среќна и добра 10 месеци подоцна.
Знам дека вие двајцата сте противници на хемо и ние исто така... Но кога тие рекоа 3 месеци ние фрливме СÈ вклучувајќи ја и хемотерапијата проследено со започнување со РСО веднаш. Ни беше кажано дека никој не останува толку здрав како мама на толку Gemzar хемо колку што таа имаше примено. РСО-то ја одржуваше здрава за време на тој период.
Хемото го прекинавме пред 6 недели кога таа одлучи дека таа може да ги чувствува почетоците од оштетувањето од хемото. Таа сега не е повеќе на хемо за време од 6 седмици и се чувствува одлично.
Од нејзината дијагноза во февруари 2012, по првичната обнова, таа земаше грам РСО дневно (околу 300 грама вкупно до сега).
Последното скенирање направено во понеделник 12-17-12 покажа поголемо намалување на туморот вклучувајќи документација дека некои од туморите биле премали за да бидат видени преку ЦТ скенот. Тоа беа неверојатни вести! Потоа во вторник ние ги добивме резултатите од нејзината лабораториска работа. По примањето на волку добри вести од скенот ние бевме шокирани да чуеме дека тумор маркер тестот (CA19-9) се зголемил од 285 нагоре до 2100. Дали некогаш претходно сте виделе нешто вакво да се случи? Дали имате некакво објаснување со оглед на тоа зошто и како маркерите се зголемиле? Некакви идеи воопшто? Некакви сугестии? Ова прашање им беше поставено на неколку РСО произведувачи но до сега нема дефинитивен одговор.
Еве ги нејзините CA19-9 резултати до денес. Нормалното ниво е ПОМАЛКУ ОД 37. Немаше направено тумор маркер тест за време на првичната дијагноза во февруари. 4-30-12... 23,568; 5-30-12...5,240; 6-18-12... 4,458; 8-8-12... 538; 10-8-12... 285 (Последното хемо беше на 10-29-12); 12-17-12... 2,100. Секој придонес којшто можеш да го направиш ќе биде богатство за моето семејство! Многу љубов, Б“
-- Драг Б, ЦТ скеновите даваат масивна доза на радијација и тоа е веројатната причина, плус хемотерапијата била тотално непотребна. Јас би ѝ дал 180 г од најквалитетно масло што е можно побрзо. Не правете повеќе ЦТ скенови или било каква друга канцерогена бесмисленост, само маслото и тоа толку многу колку што таа може да поднесе. Морате да ги поправите оштетувањата од хемото и радијацијата најпрво и тоа ќе одземе извесно време, тоа само му ја отежнило работата на маслото. Како да давате противотров додека истовремено пумпате отров во нејзините вени, тоа за мене воопшто нема смисла. Најдобри желби, Јиндрих Бајер

„Една жена со рак на дојка ми пријде пред околу 4 недели и успеа да биде усмерена во правилна насока. Таа има доста значителен тумор, (мислам дека таа можеби има повеќе од еден) и е во можност да го почувствува. Поминаа само 3 недели откако таа започна со маслото и туморот веќе дефинитивно омекнува. Не е лошо како за 3 недели! Се чувствувам многу охрабрен за неа и јас едноставно ЗНАМ оваа дама ќе биде следна успешна сторија. Една Љубов.“ - Кори (Corrie)

„Мојот татко има 89, има рак на кожата на неговото лице. Три пати го носев во болница за да му исечат дел, што го отвара за инфекции, а да не го споменувам земањето од болничката установа и назад тоа е тешко за него. Започнав со канабисово масло пред неколку недели. Некои од нив се со големина од мојот мал прст до мојот палец. Имаше 11 коишто ги излечив сега има 4 еден со големина од палец на бебе. Тие само умираат и паѓаат од излечената кожа. Јас сум изненаден како што се сите медицински сестри и лекарот.“ - Стив (Steve)

„Само би сакал да кажам дека сум екстремно среќен да соопштам дека скенот за канцерот на мојот свекор излезе комплетно чист по втор пат откако првиот покажуваше точки на белите дробови. Ние започнавме да му даваме масло веднаш откако првиот покажа точки. Канабисот ги обзема неговите бели дробови и ги исчисти! Му беше кажано дека му е потребно Хемо. Ние бевме против тоа и го ставивме на масло наместо тоа. Канабисот лекува рак!!! Јас исто така започнав да му давам масло на моето мало Помериан кученце бидејќи тоа има пропаднат душник и вродена срцева слабост. Тој не беше на неговите регуларни лекови од летово и тој скоро воопшто не кашлаше за прв пат од летото (тој константно кашлаше и погледнуваше дури и во неговите фармацевтски лекови дадени од страна на докторот). Тој има повеќе енергија и е подобро отколку што беше за време на медикаментите.“ – Карен

„Тоа лекува Цервикален Рак исто така! Немав пари да си ги дозволам третманите (ниту ЕДЕН...) и поминав година без било каква медицинска помош... но јас пушев скоро секој ден... тогаш година подоцна за време на моето годишно испитување, докторот и сестрите биле вчудоневидени... тие не можеа да најдат НЕШТО друго освен нежна лузна на местото каде што бил канцерот... Јас сум 100% ослободена од ракот сега... благодарение на Марихуаната... не докторите... не „медицината“... не третманите... но поради чистото, билно, ПРИРОДНО растение... Јас сум жив доказ...
Лекарите рекоа дека јас требаше да достигнам 5 ниво на рак од немање никаков третман... но како и да е тој беше ИСЧЕЗНАТ... без НИКАКВА помош од нивна страна... тие беа толку избезумени што ме пратија во ДРЖАВНАТА БОЛНИЦА во LITTLE ROCK (UAMS) за повеќе тестирања... и UAMS не најдоа ништо друго освен благата лузна исто така... тие рекоа дека тоа беше чудо... Мислам дека тоа беше само Марихуаната... Легализирајте ја веќе... помагајте на луѓето... не е ли тоа она што човечноста ТРЕБАШЕ да биде?“ – Monica

„Јас сум тооооолку благодарен што David Triplett го стави неговото видео тука...го љубам видеото и тоа беше една од сториите коишто ме натераа да го пробам канабисовото масло за basal cell carcinoma рак на кожа на моето чело...којшто сега е исчезнат!... Не престанувајте да ја распространувате вистината!“ - Ди (Dee)

„Користев Канабисово Масло за да се справам со Basal Cell Carcinoma на мојата глава, врат и лице. УСПЕШНО. Ова е идеален канцер за правење испитувања. Јасно е видливо со голо око, и сите промени коишто се случуваат се лесно видливи. Јас се обидов да генерирам интерес за ова тука во САД, но федералните агенти имаат некој и се чини секој е преплашен до смрт да допре. Видете што можете да сторите.“ Џозеф Силер (Joseph Siler) (Прва објава на CANNABIS CURES CANCERS! на Facebook групата чијшто админ е Кејн Слејтер [Kane Slater], 7 Јануари, 2010 година)

„Јас имам грутка во мојот бут, таа беше тврда, скоро 2 см, сега таа е помала од половина од таа големина и станува помека (4 недели).“ - Катри (Katri)

„Јас самошто дознав дека сум ослободен од ракот откако бев на маслото за 5 месеци директно!!“ - Мими (Mimi)


* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment