Wednesday, May 17, 2017

Сведоштва на пациенти излечени од канцер со РСО! - 5 дел (стр. 65 - 68) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

http://donate.hempcures.work/
„Јас само морам да ги споделам овие одлични вести со вас и вашите следбеници... Колешката од работа на мојата сопруга ѝ кажа пред неколку месеци дека ракот на панкреасот кај нејзиниот сопруг се вратил по втор пат, мојата сопруга и јас веќе знаевме за твоето РСО па ние им ја покажавме вашата страница за да научат повеќе за тоа итн., добро, тој започна со тоа веднаш потоа и вчера се врати во болница за резултатите од неговите најнеодамнешни тестови, од болницата доста често му велеа дека повторно му треба хемо, но она што навистина се случи кога тие погледнаа во резултатите е, канцерот дефинитивно стана многу помал отколку што беше кога тие прв пат забележаа дека се вратил, фактички речиси исчезнал. Тие беа збунети за тоа како тој можел да се смали (тие треба да учат за сите типови на медицина тогаш ех, не само за отровните видови). Тие рекоа дека сакаат да го отстранат она што преостанало, но јас го советував само да продолжи со истите дози што ги земаше претходно, затоа што тоа очигледно имаше позитивен ефект, и да не се грижи што не им дозволил на оние касапи да се доближуваат било каде во негова близина. Бев многу среќен да ги чујам вестите, иако не можев да дочекам за да ве известам. :)“ - Марк (Mark)
-- Добро сторено, Марк, следи го тоа како се чувствува пациентот, скеновите не се потребни во повеќето случаи. Доколку тој јаде 120-180 г во период над шест месеци, тој нема многу за што да се грижи, се чини. ЈБ

„Има илјадници документирани докази дека тоа навистина лекува рак кај луѓе кои одбиле да имаат било што коешто има некаква врска со докторите, само маслото. Јас имав канцер во 4 стадиум. Јас само имав 3 месеци да живеам и тоа беше пред 14 месеци.“ – Том
„Само да те известам, еве ажурирање за мојот чичко Том. Неговото ново ниво на PSA е 0,1 и стабилно. Ви благодарам што ни го дадовте знаењето за да го спасиме неговиот живот. Тој имаше канцер на простата од 4 стадиум. Ние сакаме да направиме сведоштво. Бог нека ве благослови.“ - Шери (Sherri)

„Од моето оздравување од Улцерозен Колитис и Канцер мојот Гастроентеролог сега ги има ставено СИТЕ негови пациенти на производи од Канабис бидејќи тие имаат најмоќни противвоспалителни својства коишто тој ги познава... и тие функционираат ПОДОБРО ОТКОЛКУ БИЛО КОЈ ЛЕК ШТО ТОЈ МОЖЕ ДА ГО ПРЕПИШЕ!!!“ - Крег (Craig)

„Јас знам дека тоа лекува канцер... Го излечив кај мојата мајка три пати и таа сега е ослободена од ракот.“ - Мек Џеј (Mc Jay)

„Драга Лара, само сакав да ти испратам порака навистина брзо за да ти се заблагодарам за сè што ти правиш. Ја следев твојата страница скоро 6 месеци до сега. (Прости дека ова е прв пат ние да разговараме. Ми се чини дека јас не сум некој голем говорник.) Иако јас многу ретко некогаш кажувам што било на твојата страница, јас многу го ценев истражувањето што го имаш направено бидејќи тоа ме одведе да го спроведам моето лично истражување. Една од работите за коишто научив кога прв пат започнав да ги следам твоите постови, беше како канабисот го лекува ракот. Ова ми удри во домот затоа што мојата мајка беше многу болна со рак на панкреасот за околу една година до сега. Таа беше многу лошо извесно време и ние бевме навистина преплашени дека таа нема да премине низ тоа. Еден ден јас ја прочитав твојата објава за канабисовото масло, и одлучив да ја прашам мојата мајка дали би го пробала. Таа никогаш претходно не консумирала канабис, но во тој момент таа беше подготвена да проба што и да е. Поради тоа што живееме во јужна Калифорнија, бев во можност да ѝ нарачам 3 месечна залиха од канабисово масло од локален дистрибутор. Ние сфативме дека треба да го прекинеме хемото за неколку месеци за да видиме дали канабисот функционираше сам по себе. Неверојатно, можеше да ја видиш како состојбата ѝ се подобрува веднаш. Таа се чувствуваше подобро, таа беше во можност да јаде подобро, таа имаше повеќе енергија но таа беше во состојба да има добар целовечерен сон без постојано да се буди... Таа дури беше во можност да оди низ собата без асистенција од страна на помагало за одење за прв пат по месеци. Само пред неколку дена ние ја одведовме кај специјалист за да видиме колку канцерот се намалил. Таа го земаше ова масло за 2 месеци и 2 недели од денес, и задоволство ми е да објавам, нејзиниот рак е речиси комплетно исчезнат. Лекарот рече дека ракот е само 5 ПРОЦЕНТИ од големината од којашто некогаш беше. Кога му реков како тоа се случило, докторот не можеше да поверува. Навистина мислам дека ти помогна да се спаси животот на мојата Мајка. Борбата сè уште не е завршена, но е скоро при крај и сега ние тотално можеме да ја освоиме. Оваа порака е од мене и целото мое семејство... Ти благодарам за она што го правиш Лара. Ти благодарам од дното на нашите срца. ♥“ - Дин (Dean)

„Драги CureYourOwnCancer.com, неодамна, прочитав за Маслото на Рик Симпсон и одлучив да се обидам да си направам малку. Сум одгледувал марихуана многу долго време. Употребив некои од моите најдобри туфки, и направив малку премиум конопово масло. Го пробав и не можев да поверувам. Тоа беше толку потентно и не може да се спореди со било што коешто некогаш сум го имал. Откако го пробавме, знаев за пациент којшто се бореше со ракот (Hodgkin’s Lymphoma) за околу 11 години во тоа време. Му понудив да бидам негов медицински марихуана негувател, и дека ќе го снабдувам со маслото за без пари толку долго што тој би го земал маслото како што е препорачано. Во тоа време, тој беше странец за мене повеќе или помалку. Го сретнав година претходно за време на состанок од клубот за сочувство и тогаш дознав дека тој го има ракот. Јас навистина сакав да видам дали маслото може да излечи рак, како што е споменато во „Run From the Cure“ на Рик Симпсон.
Па, откако стапивме во контакт со овој пациент и му ја претставивме понудата, ние ја пополнивме потребната папирологија со нашата држава и го започнавме третманот. Ние го поставивме тоа дека тој ќе биде во сопственост на растенијата, па евентуално, тој ќе биде во можност да обезбеди масло за себе. Тоа исто така беше дел од договорот, тој да научи како сам да си помогне. Ние почнавме со третманот. Прво беше тешко за него бидејќи маслото беше толку потентно, и земајќи го три пати дневно може да биде доста тешко.
По три месеци, големиот тумор на неговите гради започна да се смалува. По пет месеци, туморот беше комплетно исчезнат. Тој тогаш отиде на CAT скенирање. Резултатите се вратија и тврдеа дека тој е ослободен од ракот! Докторите се обидуваа да го излечат неговиот рак за најмалку 11 години. Хемотерапија, трансплантации на коскена срцевина и така натаму. Сè што беше потребно беше околу пола кило премиум цвет конвертиран во конопово масло. Тој ги има неговите резултати од CAT скенирањата од пред и после на диск (ќе ни биде доставено наскоро). Тој отиде и понатаму и зборуваше јавно пред луѓето. Всушност, тој сега е негувател кој им помага на други пациенти со лековитото конопово масло!
Оваа сторија е вистинска работа, никакво срање. Имам две видеа (двете од десно) коишто беа преземени на локалниот канабис камп. Едното видео е само мој пациент. Другото видео е мој пациент и сведоштва на други пациенти. Мојот пациент и јас му ја даваме славата на Бога за ова чудо. Со почит, GrowGoddess“

„Пред една година мојот онколог ни рече да ја контактираме болницата за неизлечиво болни наскоро, ракот на дебелото црево се врати во моите бели дробови и дебелото црево, беше отстранет од дебелото црево на 09 и во црниот дроб на 11. Мојот сопруг инсистираше тие да пробаат уште еден круг на хемо, во исто време јас го открив Канабисовото масло, започнав да го земам маслото истиот ден со хемотерапијата. Мојот тумор маркет беше 17,6. По ЕДЕН третман (и 2 недели од маслото) мојот тумор маркер беше 10,6. Последниот петок по 2 третмани и 5 недели од маслото, мојот тумор маркер е 4,8. Мојата медицинска сестра ми кажа дека таа не знаела што јас правам, но ова хемо не требаше да произведе вакви резултати. Јас се чувствувам подобро отколку што се чувствував во подолг временски период, долг период.“ - Дајан (Diane)

„Го пробав, имав рак на дебелото црево, ракот е исчезнат!!!“ - Жан (Jean)

„Драг Рик, иако јас не те познавам лично, јас се чувствувам скоро како ти да си член на моето семејство за тоа колку беше важна твојата улога до сега за мојот живот и животот на моето семејство!
Јас никогаш нема да имам доволно зборови за да ти се заблагодарам за твојата посветеност во помагањето на целото човештво со тотално несебична цел. Јас живеам во Словенија и слушнав дека ќе бидеш тука на крајот од месецот и јас нема да ја пропуштам шансата да ти се заблагодарам лично да ја стиснам раката на мојот херој!
Мајката на мојата девојка беше дијагностицирана скоро пред три месеци од рак на бели дробови на малите клетки во 4 стадиум (тумор голем колку тениско топче во нејзиното десно белодробно крило, со 2 метастази на нејзиниот црн дроб и лимфни јазли). Само неколку месеци пред тоа ја имав големата среќа да налетам на твоето видео „Бегство од лекот“ (Run from the cure) и дури и да знаев за многуте придобивки од медицинската марихуана, бев шокиран од откритието направено во твојот филм и јас си спомнувам дека размислував ‚доколку ова ми се случи мене да имам рак јас со сигурност ќе одам на масло‘. Тогаш тоа не ми се случи мене, но на мајката на мојата девојка, многу посебна личност којашто јас секогаш ја сакав покрај фактот што таа е мајката на мојата девојка!
Па ние одлучивме да преземеме акција веднаш и јас бев доволно среќен да го најдам целиот суров материјал за да го подготвам лекот! Иако таа беше отворена за идејата да зема масло, таа исто така започна со хемотерапија бидејќи во тоа време таа беше толку преплашена што таа би сторила сè за да се ослободи од оваа посрана болест.
Па отпрвин таа започна со хемо и од денот отпосле таа исто така започна со маслото. Таа можеше да го види големиот анти-хемо ефект по само 1 час откако таа ја зема нејзината прва доза масло. Тоа беше неверојатно, дури иако ние знаевме дека маслото најверојатно ќе функционира ние не очекувавме толку брзо подобрување! По 24 часа континуирано повраќање и чувство како да умира, таа започна да се чувствува подобро од секоја гледна точка (повеќе немаше гадење, немаше лош вкус во устата, зголемен апетит, подобро спиеше итн.) и нејзината состојба продолжи да се подобрува и подобрува до следното хемо.
По 3 круга на хемо и 35 мл од маслото, таа го направи нејзиниот прв ЦТ скен и резултатите беа навистина охрабрувачки, големиот тумор на нејзиниот бел дроб сега беше половина од она што тој беше на претходниот ЦТ, и од двете метастази таму имаше само уште една преостанато, и таа беше помала!
Во овој период јас исто така започнав да правам многу истражувања за ендоканабиноидниот систем и за својствата на канабиноидите. И тоа е неверојатно да се види колку многу истражувања, студии и експерименти постојат на оваа тема и навистина изгледа како целата наука да го поддржува она што сте го откриле речиси случајно. Неодамна дури и Националниот Институт за Канцер (на САД) отвори секција на нивната Веб страница наречена ‚канабис и канабиноиди‘ и само пред еден месец таа беше ажурирана со многу документација за THC и ракот.
Сега причината за којашто јас би сакал да те сретнам лично (покрај фактот дека имам потреба да ти се заблагодарам како што заслужуваш) е бидејќи ми треба помош да ја убедам мајката на мојата девојка да прекине со тоа бесмислено хемо кое, дури ако таа со тоа добива лек за рак, ја оштетува неверојатно!
Пресметав дека на 15ти овој месец таа ќе го заврши 60 мл третман, но на 27ми таа би отишла на петтиот круг хемо (што ќе биде проследено дури и со 6-ти круг!).
Па како што можеш да разбереш, сакам да ѝ помогнам да го избегне одењето на хемотерапија кога таа може веќе да биде ослободена од ракот! Проблемот е што ракот на малите белодробни клетки е познат добро да одговори на почетокот од хемото (или најмалку ова е тоа што лекарите го зборуваат) па тие ѝ рекоа дека навистина не се зачудувачки добрите резултати што таа ги имаше на нејзиниот последен ЦТ скен...
Она што ѝ го сугерирав е да направи нареден ЦТ скен пред да оди на 5-тата хемотерапија за да биде сигурна дека таа нема да направи хемо на чисто тело. Таа се согласи но сè уште јас знам дека таа е исплашена да оди против она што го велат лекарите...
Јас се прашував дали можеби би било возможно да се има приватна средба со тебе пред конгресот и пред нејзиното 5-то хемо. Јас сум сигурен дека таа ќе биде ентузијастички расположена да се сретне со вас и веројатно ти ќе бидеш во можност да ја најдеш соодветната аргументација и да ѝ го дадеш вистинскиот поттик да се откаже од хемо.
Можам да си замислам дека ти веројатно си преоптоварен со секакви барања за помош па тотално би разбрал ако немаш време и енергија или дури ни желба да се инволвираш во секоја лична и тажна сторија што ја среќаваш на твојот пат... И независно од твојата достапност да те сретнам лично јас секогаш ќе бидам бескрајно благодарен за она што го имаш сторено за мене и за целиот свет!
Ти благодарам од дното на моето срце. Ти посакувам сè најдобро за твојот живот и се надевам дека еден ден ти исто така ќе бидеш во можност да се вратиш на нормален живот во нормален свет! Почит, ххх

П.С. доколку сакаш да го објавиш ова сведоштво чувствувај се слободен тоа да го сториш, но те молам не го означувај или користи моето име бидејќи ние сè уште го користиме маслото и сè уште живееме во забранувачка земја, така што не можам да си го дозволам ризикот да бидам фатен. Јас сепак ќе те ажурирам со развојот на третманот и јас би бил среќен да те обезбедам со целосна приказна со добар крај.

„Xxx, таа треба да јаде 120-180 г висококвалитетно масло над шест месеци или побрзо, доколку таа може. Доста хемо, доста ЦТ сканови доколку е возможно - тие двете се канцерогени и ќе го рашират ракот уште повеќе. Направете супозитории со 0,2-3 г масло во нив (стопете путер од какао, додадете масло, измешајте, ставете во калапи, оставете да се олади на собна температура) и дадете ѝ ги да ги употребува два или три пати дневно како надополнување на маслото кое го јаде (доколку таа може тоа да го поднесе, доколку не редуцирајте ја малку оралната доза). Таа треба исто така да го вапоризира маслото неколку пати дневно - кашлањето ќе помогне да се исчистат белите дробови и подоцна таа исто така ќе ги искашла туморите.
А за личната средба, ние ќе бидете повеќе од среќни тоа да се случи, но ние обично правиме многу краток процес со оние кои сакаат да земаат хемо, ние повеќе не го трошиме нашето време за да ги убедуваме, одлуката е нивна. Од наша гледна точка, сите информации коишто им се потребни се на нашата страна и во книгите на Рик. Доколку некој дојдеше и речеше дека сака да зема масло со хемо, ние дури и не би го снабдувале со масло, некој друг би бил повеќе од среќен да го јаде без смртоносното хемо. Секоја рационална личност мора да знае дека земањето отров не е добро нешто да се прави. Маслото ќе направи многу подобра работа без хемото.
Тогаш, како и да е, колку повеќе хемо таа зема, толку повеќе масло ќе треба да јаде за да ги поправи штетите - доколку таа го преживее хемото, секако, што никогаш не се знае однапред и секоја инекција може да биде последна. Извини што го кажувам ова, но тоа е како што е.

Па, начинот на кој гледам на тоа, таа треба да го внесува маслото во неа и да се држи настрана од докторите и нивните третмани колку што може повеќе. Таа треба да ја зголеми pH вредноста во нејзиното тело, да јаде семки од две јаболки секој ден и потоа да го јаде маслото, да го зема во супозиторна форма, да го вапоризира маслото и можеби исто така да го користи површински на нејзините гради со алкохолна тинктура или во микс со масло од конопово семе или слично. Едноставно следете ги инструкциите на нашата страница и во книгата на Рик за најдобри резултати. Исто така проверете ги видеата на Youtube на Рик - ќе ги слушнете доста истите реченици што би ги слушнале од него навистина, пораката останува иста - и таа е ‚Држете се настрана од хемо и радијација‘ колку што е возможно повеќе. Најдобри желби, Јиндрих Бајер“

* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment