Sunday, June 4, 2017

Анксиозност, Параноја; Депресија; Мултиплекс склероза (МС); Зависности (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 103 - 105)

http://donate.hempcures.work/
„Јас мислам дека анксиозноста и паранојата со употребата на овој лек може да биде доста намалена ако системот едноставно би престанал да апси луѓе за неговата употреба. Кога се започнува третманот со маслото, јас им велам на пациентите, „Ако маслото те прави сонлив, не бори се со тоа.“

Некои луѓе може да бидат анксиозни додека се обидуваат да ги надминат релаксирачките ефекти од овој лек кога она што тие едноставно треба да направат е само да се релаксираат и да не се борат со овие ефекти. Многу вариетети на коноп имаат многу мал потенцијал да предизвикаат анксиозност, но има врсти кои можат. Ако пациентите се чувствуваат непријатно со маслото коешто тие се обидуваат да го користат во таквите случаи, јас често ги советувам да го направат лекот од врста којашто ќе предизвика помалку проблеми.

Ако употребата на овој лек беше само легална, јас сум сигурен тоа би ослободило од повеќето од анксиозноста поврзана со неговата употреба. Исто така некои врсти можат да произведат повеќе анксиозност отколку други, па ако вие искусувате такви чувства, едноставно промената на врстите може да го елиминира проблемот. Многу луѓе откриваат дека користењето на супстанци како темно чоколадо и лут црвен пипер е доста ефективнo во помошта при намалувањето на нивната анксиозност и дeка ја редуцираат нивната стапка на отчукување на срцето. Најважното нешто кое треба да се запомни за употребата на овој лек е да се има на ум дека тоа е најбезбедниот лек на земјата.

Употребата на оваа супстанца не предизвикува никаква штета и ако пациентот искуси анксиозност, таа е предизвикана често од страна на самите пациенти бидејќи тие стануваат изгубени за без причина. Или често фармацевтските лекови коишто пациентот без потреба се обидува да ги консумира може да претставуваат проблем којшто може да им даде симптоми на анксиозност. Но, тоа е лесно да се коригира во повеќето случаи со едноставно прекинување со овие штетни хемиски лекови. Покрај тоа постои исто така природна супстанца која нашите тела ја произведуваат наречена citicoline којашто би требала да биде ефективна во третирањето на анксиозноста исто така. Ми беше кажано дека citicoline е достапен во 70 држави, па ако вие само отидете на Интернет, треба да имате малку потешкотии во лоцирањето на она што ви треба.

Одзема малку време да се навикнеме на ефектите од коноповото масло и почетниците може да искусат малку анксиозност. Но за кратко време, повеќето ќе се прилагодат на неговата употреба и анксиозноста едноставно ќе исчезне. Впрочем, откако пациентите станат навикнати на ефектите од маслото, тие често се смеат за начинот на кој тоа ги има исплашено толку лошо на почетокот.

Доста често, јас сум сè уште контактиран од пациенти кои се обиделе да користат сатива врста за да го произведат нивниот лек и често ефектите од јака сатива можат да предизвикаат анксиозност. Ова продолжува да се случува дури иако јас истакнував многу пати дека таквите врсти не треба да бидат користени бидејќи се премногу енергетизирачки.

Не сакате пациентот да биде преполн со енергија, треба да употребите јака седативна индика за да му или ѝ помогнете да се релаксира и излечи додека спие. Јас мразам да гледам луѓе како го трошат своето време и пари обидувајќи се да произведат масло од погрешните врсти, но тоа е она што често се случува кога нашите инструкции не се следени. Со малку труд, сигурен сум дека ние можеме да развиеме добри медицински вариетети коишто нема да произведат анксиозност воопшто. Но ова не може да биде остварено на правилен начин сè додека ние ја добиеме слободата да направиме едноставни истражувања коишто се потребни.“ - Рик Симпсон, Коноп: Најмедицинското Растение



Депресија

„Јас открив дека обете сативата и индиката врстите се ефективни во третманот на депресијата. Да, јас ретко користам сатива врсти за третирање луѓе поради нивните енергетизирачки ефекти. Повеќето пациенти кои дошле кај мене имаат сериозна болест и јас не би сакал да бидат наенергетизирани за време на процесот на лекување.

Јас открив дека сонот и одморот коишто ги обезбедува доброто индика масло се најкорисни за огромното мнозинство на медицински состојби. Маслото од добар индика вариетет е многу ефективно во третманот на депресијата и честго може да го елиминира овој проблем за многу кратко време. Повеќето кои дошле кај мене биле во депресивна состојба поради други состојби од коишто тие страдале. Кога состојбата е излечена или ставена под контрола, депресивната фаза којашто ја искусувале едноставно исчезнува.“ - Рик Симпсон, Коноп: Најмедицинското Растение


Мултиплекс склероза (МС)

Кои се вашите искуства во лекувањето на мултиплекс склероза? Многу луѓе веќе знаат дека конопот може да помогне, но не знаат како да го користат.

„Неодамна ние добивме извештај од дама која страда од МС која внела 57 г од висококласно конопово масло пред една година за нејзината состојба. Ефектот од третманот со масло беше многу успешен и дури иако таа не внесувала масло во текот на изминатата година, таа остана во добро здравје. Од моето искуство, мултиплекс склерозата е често излечива, но за луѓето кои страдале со години од оваа состојба, ќе одземе време за да се поправи штетата што болеста ја има предизвикано. Многу од МС пациентите пушат коноп како олеснување, но користењето коноп на овој начин нема да ги излечи и болеста ќе продолжи да напредува.

Единствениот начин како јас знам да третирам МС и штетата поврзана со оваа болест ефективно е да се внесува маслото на регуларна основа додека таа не е излечена или доведена под контрола. Ако имаш МС, направете си услуга и дајте му шанса на овој лек. Животот треба да биде живеење, не страдање, па зошто пациентот треба да ѝ дозволи на оваа сотојба да му го уништи животот кога таа може да биде лекувана на ефикасен начин? Јас познавам пациенти со ова нарушување коишто не можат повеќе да одат правилно, но по само неколку недели од консумирањето на маслото, тие повторно можат да одат нормално. МС е само една од многуте состојби за коишто докторите велат дека не можат да бидат излечени, наместо тоа тие ни велат дека тие можат само да ги контролираат симптомите, додека болеста сама по себе продолжува да го зема својот данок. Ако сакате да докажете дека вашиот доктор греши, дајте му шанса на маслото и започнете да живеете како промена и кога ќе започнете, јас сум сигурен дека ќе сфатите дека типот во бел мантил не ги има секогаш сите одговори.“ - Рик Симпсон, Коноп: Најмедицинското Растение



Зависности


„Јас неодамна набљудував терминално болен зависник од морфиум пациент со канцер како ПРЕКИНА со морфиумот „COLD TURKEY“ (нагло и целосно прекинување на земањето на лек од кој некој е зависен). Откако прекина со морфиумот, таа стана гладна; таа повеќе немаше констипација; спиеше многу звучно и нејзината болка беше контролирана многу подобро.

Таа исто така стана кохерентна уште еднаш. НЕВЕРОЈАТНО. Ако јас не го видев ова 180 степени промена кај мене, јас НИКОГАШ не би поверувала. Јас никогаш претходно не сум била за марихуаната, но ова лично набљудување ме направи верник.“ - Џенис (Janice)

„Едно нешто коешто сум го забележал сега откако земам РСО за 3 месеци, тоа речиси ме ослободи од моите страсти за алкохол. Јас имав навика да имам пијалак или 2 секоја вечер но сега јас ретко сакам пијачка и кога сакам, јас не пијам толку многу, јас исто така забележав дека моите панталони се многу полабави. Јас изгубив 4,5 килограми. Единственото нешто коешто јас го правам помалку е пиење алкохол.

Јас сè уште јадам исто и сè уште грицкам мешани јаткасти плодови, колачиња итн. во текот на ноќта кога сум гладен (munchies) и јас дури и можеби јадам повеќе отколку пред маслото. Да маслото може да те направи гладен.
Па дали недостатокот на алкохол или маслото предизвика да изгубам 4,5 килограми во 3 месеци. И јас не бев навистина предебел, 1,77 м (5’ 10“) и околу 90 кг (198lbs). Кога јас бев помлад, јас секогаш имав околу 84 кг (186lb) и во форма. Сега јас сум симнат до 85 (187lb) кога последно проверив. Во секој случај, маслото или недостатокот на алкохолот ме предизвикаа да изгубам на телесната тежина. Само среќен спореден ефект.“ - Скот (Scott)

„Опијатите ми прават констипација, гадење, тешки се да се погоди правата доза за ефективно олеснување. Тие ми прават вртоглавици, причинуваат небезбедно возење и така натаму и така натаму. Марихуаната не го прави тоа. Доволно кажано. - Фред (Fred)

„15 години зависник од опијати излечена со маслото. Јас не би го пробала тоа ако тоа не беше за Рик. Па јас морам да кажам јас навистина му го должам животот па јас сега сум еден од неговите најголеми поддржувачи. Јас секогаш пушев но тоа никогаш не помогна со болката што јас ја добивам од тоа што сум на апчиња. Јас само сакав да умрам толку многу пати поради тоа што јас повеќе не бев одговорна за мојот живот. Јас можам да кажам дека поради РСО. Јас не сум на морфиум, oxy, perc, vic, или suboxine... тоа ме ослободи од сето тоа!!!!! И јас имам 40 и се чувствувам како 20 повторно. Мојот артритис што јас го чувствував секое утро сега е ИСЧЕЗНАТ. Јас го земав маслото внатрешно 10 пати и мојот живот започна повторно. Не постојат зборови за да изразам колку сум благодарна. Ако сте на апчиња започнете со земање на вашето масло навечер освен ако имате цела недела за да спиете, тогаш јас би одела по тој пат. Пратете ми приватна порака ако имате некакви прашања.“ - Ребека (Rebecca)

„Канабисот ме симна од Benzo по над 30 години зависнот повеќе од пред 158 години, без тоа, да продолжев како што бев, јас ќе бев мртов сега...“ - Фил (Phil)

„Јас прекинав со лек против болки и сега сум во состојба да функционирам - јас сакам повеќе луѓе да можеа да веруваат на моќта на природата.“ - Сју (Sue)



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment