Friday, May 26, 2017

Информации за Лекувањето на Други Болести Кожни Состојби - 2 дел (извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“ стр. 85 - 86)

Rick Simpson - http://phoenixtears.ca/
„Јас имав изгореници од втор степен на целото мое лице и раце од куќен пожар. Ставив РСО помешано со какао путер на местата еден месец и едвај може да кажете дека дури и бев изгорен. Неверојатно е колку брзо тоа функционира и тоа е најдобар лек против болки што некогаш сум го имал.“ – Amerikanisch

„Имав тртка на мојот скалп којашто започна да чеша неодамна. Нанесував деб (dab) еднаш дневно неколку дена и тртката всушност започна да се намалува! Зборувајте за неверојатно.“ – Аманда (Amanda)

„Јас сум верник... поправа гихт... тоа мора да го доведува yin & yang во баланс бидејќи јас мислев јас бев среќен претходно но неодамна јас најдов смисла за среќа што извира длабоко од внатре... Ти благодарам Рик Симпсон.“ – Irving

„Од 11 годишна возраст (сега имам скоро 30) ми се развиваше вид на габа на мојата кожа, најмногу околу мојот врат гради и грб. Тие црвени округлести дамки се појавуваат на мојата кожа секоја година и јас имам земано сè што има за да се земе за третирање на мојата состојба на кожата. На лековите што дерматологот ги препиша им требаат 5-6 дена за да ги оттргнат овие дамки и наредни 5 дена за тотално да ги елиминираат.
Наредниот ден јас забележав дека овие дамки започнаа да се појавуваат повторно, НО овој пат јас одлучив да ставам малку канабисово масло на нив... и тоа навистина беше магија!!! Јас само го нанесов 2 пати и местата се ЦЕЛОСНО исчезнати. Не можев да им поверувам на моите очи! Нема повеќе апчиња и креми и специјални шампони за мене! Сега јас направив кокосово масло со додадено канабисово масло и јас ќе продолжам да го нанесувам уште околу недела за да се осигурам дека флеките нема да се појават повторно. Ти благодарам премногу РС & ЈБ за сета помош и информации, јас ќе бидам засекогаш благодарна.“ - Јоана (Ioanna)

„Во 2002 јас имав одвратна несреќа. Имав длабоки исекотини насекаде и изгубив дел од коска во моето рамо. По пресадувањата на кожа и коска јас бев скоро излечен и се здобив со инфекција во рамото. Се покажа дека е инфекција на коската и морав да започнам повторно од почеток. Поради тоа секој пат кога ќе се здобијам со исекотина/изгореница (јас сум заварувач) тие секогаш се инфицираат. Оваа изминатава година се здобив со ужасна изгореница од парна линија на работа на мојот стомак. Со оджување на местото чисто и со употреба на маслото тоа беше излечено само за допир за само НЕДЕЛА! Моите мали изгореници од заварување знаеја да траат 4-6 недели. Повеќе не со моето масло. Заебете го Neosporin, јас користам МАСЛО!“ - Крис (Chris)

„Отровен бршлен на моето рамо... Осип и изгореници настапија за 5 минути... Нема меури, нема осип, нема болка... Јас употребив едно зрно РСО со малку кокосово масло... ИСЧЕЗНАТО за пет минути!!!“ - Естел (Estelle)

„Добив отровен даб на моето лице, по вториот ден тоа беше од моето чело до мојот врат, големи дамки што чешаат, сурово и малку крварење од гребење. Јас помешав малку масло со малку кокосово масло за да го направам полесно за размачкување. Јас го ставив на себе и инстантно ослободување од чешање и болка, за околу час суровоста и воспалението беа исчезнати, следното утро тоа не беше видливо освен ако навистина се загледавте. Тоа секако поткрена неколку веѓи и конечно некои скептици го видоа она што јас секогаш го зборувам. Исцелителната Моќ на Канабисот!“ - Синди-ли (Cindy-lee)

„Артритска псоријаза за помалку од месец... Ј“ - Џулиана (Giulliana)

„Мојата Псоријаза исчезна откако започнав да го јадам маслото... Само употребата на маслото надворешно не ми помагаше мене толку многу - не исчезна целосно сè додека не започнав да го употребувам орално. Таа не се врати сè уште. Сега сум на доза за одржување, па се НАДЕВАМ дека е доволно за да се одржи псоријазата подалеку. Немав никакви знаци од неа во речиси 4 месеци. Лекарите ми рекоа дека таа никогаш нема да исчезне целосно, и дека единствениот пат кога таа би се ‚исчистила‘ беше кога јас бев навистина болна и мојот имун систем имаше други нешта со кои треба да се бори. Добро... Јас не се чувствувам болна, и срањето го нема!“ - Линдзи (Lindsay)

„Исто така излечив тендонитис за неколку дена. Дури и 7 месеци стара повреда. Само намачкајте малку канапутер или РСО на болното место еднаш дневно. Неверојатно срање. Го користев РСО на изгореница од 3 степен минатата недела-вторник, нема трага од изгореницата по 40 часовен третман. Секако би сакал да го користам веднаш откако се случи. Тоа ќе ме спасеше од часови голема болка и држење мраз на местото.“ - Боби (Bobbi)

„За што не може да помогне? Низ моите студии можностите се бесконечни. Имам циста на десната страна од мојот образ на моето лице. Пет дена од земање на маслото (орално) цистата рапидно се намали. Маслото беше направено од листови со кристалчиња и мала туфка којашто беше потопена внатре во проѕирното. Мешавината стоеше 2 недели. Првата ноќ на маслото мојата циста имаше скокоткаво чувство. Пет дена потоа исчезната. Маслото функционира. Има премногу докази и науката зад сето тоа е неверојатна. Има хемиски состојки во него кои одговараат на сите наши рецептори во нервниот систем дело на природата. Неверојатниот дел е, сето тоа е откриено во едно растение. КАНАБИС. Време е да се види колку далеку луѓето може да отидат. Време е да се евоулира. Д-р Денк“ - Џереми (Jeremy)

„Првиот пат кога го направив маслото (помешано со кокосово масло) беше за надворешна употреба за грбот на постара сосетка. Таа имаше рани насекаде кои многу чешаа. Бубашвабите се отфрлени, па како и шугата, болвите, комарците, и слично бидејќи таа беше засегната не на друго место туку на грбот и нема знаци од активноста на штетниците на нејзиниот кревет. Знаете што направи нејзиниот син??? Тој го испрска душекот обилно со хемикалија за да се ослободи од бубачки кои не постоеја. Јас ѝ дадов нов душек со експлицитни инструкции дека тој НЕ треба да се прска. Таа мораше да оди во болница за раскрвавени чирови и додека таа беше таму, таа го искажа својот проблем за нејзиниот грб и знаете што лекарите ѝ рекоа да прави??? Измијте ја нејзината коса и тело од вошки, таа нема вошки. Значи кој мислите дека јас одам да слушам за да ѝ помогне? Лекарите? НЕ. Јас го направив маслото, го третирав нејзиниот грб со него и таму има подобрување и исцелувањето се случува.“ - Мишел (Michele)

„Добро утро Скот (Scot), зборував со мојата сестра минатата вечер и таа вели дека таа е целосно излечена!!!!! Лекот ги излечи нејзините херпеси :) Таа вели дека се чувствува прекрасно. Само сакаше да биде 100% сигурна пред да ти пишам. Благодарам толку многу за вашата помош.“
„Девојката со херпеси имаше нешто друго што ѝ се случи и таа никогаш не му кажа на семејството што не беше во ред. Еве го тоа, таа само што ми го испрати:
„Здраво повторно, само што открив вчера дека сестра ми имаше израсток на нејзината тироида пред една година но не му кажа на нашето семејство. Очигледно докторот ѝ рекол дека тие ќе го надгледуваат и ако тоа порасне, тогаш тие ќе оперираат. Тоа не беше доволно големо за да се земе биопсија од него. Како и да е, таа имаше преглед на лекар оваа измината недела и откри дека туморот престана да расте. Таа верува дека лекот го стопираше растот. Не се ли тоа прекрасни вести? Таа продолжи да го зема со надеж дека нејзиниот следен преглед ќе докаже дека маслото ги убива туморите. Ќе те известиме повеќе кога тоа ќе се случи.“ - Скот (Scot)



* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/ 

No comments:

Post a Comment