Friday, May 19, 2017

Сведоштва на пациенти излечени од канцер со РСО! - 7 дел (стр. 71 - 74) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

http://donate.hempcures.work/
П. ЈБ, дали имаш нешто за лекување на одредени типови на тумори наречени „hemangioblastomas“? Ги следам твоите објави, како и на другите. Јас НИКОГАШ не сум видел третман за овој тип на тумор освен сечење. Јас имам неколку такви. Греам (Graeme)
О. Не лично, ние секако не сме имале шанса да ги третираме сите дијагнози познати за човекот лично, но судејќи според она што го имам прочитано за тоа до сега, јас не гледам никаква причина зошто маслото треба да не помогне. Колку што знам, тие можат да ги дијагностицираат користејќи ЦТ скенови, и начинот на кој јас гледам на тоа секој којшто е подложен на ЦТ скенирања треба да јаде најмалку 60 г масло после тоа. И ако тие ја изедат дозата од 60 г пред операција, во повеќето случаи јас сум сигурен дека операцијата нема да биде потребна бидејќи туморите нема да бидат таму. Па јас дефинитивно би му дал шанса на маслото. Само добри желби, ЈБ

„Голем факт е дека плацебото лекува некои луѓе и е причина да се отфрли медицината засекогаш и да се студира уметноста на плацебото. Кажано дека вие никогаш не правите плацебо студија кога имате ефективен лек, вие сте во право, тоа би убивало половина од вашите пациенти, болно и сурово.“ - Кристофер (Christopher)
-- Тоа навистина би било болно и сурово, и ете зошто јас лично нема тоа да го направам. Другите можат доколку сакаат, но јас нема. Сакам медицинскиот систем да започне да го користи маслото како плацебо - ако тие докажат дека што и да сакаат да употребуваат е побезбедно и поефективно отколку маслото (и позабавно/пријатно за пациентот), тогаш тие можат да одат напред и да го продаваат. Доколку не, тогаш не. Тоа е доста едноставно и многу рационално, јас мислам. И тоа е онака како што ќе биде во иднина како и да е, па зошто да се чека? ЈБ

„Никогаш не е предоцна да се прифати фактот дека канабисот едноставно е лек. Истовремено, никогаш не е предоцна да се започне со употребата на маслото како лек, без разлика која е вашата состојба или колку сериозна е истата. Со употребата на маслото, обично таму има шанса за пациентот или маслото ќе им обезбеди максимум квалитетен живот сè до крајот. И тоа е многу, исто така.“ „Кога пациентите кои имаат земено хемотерапија започнуваат да го користат маслото, првото нешто што маслото мора да го направи е детоксикација на телото. Па тоа некогаш одзема од прилика 120 - 150 г од маслото пред да почне да го напаѓа ракот сам по себе. Тоа навистина не е добра идеја да се зема хемо, особено кога тоа е апсолутно непотребно согледувајќи го тоа дека медицинскиот систем знаеше за канабисот како лек за ракот низ десетици години.“  ЈБ

П. Пациентите со ‚Терминален‘ Рак: Дали ги започнувате агресивно на 1 грам дневно или ги прилагодувате постепено до таа доза преку една недела или слично? Совет од искуства?
О. Не, ние секогаш започнуваме со мали дози и доста многу ги следиме инструкциите. Секако, ако тие имаат претходно искуство со канабис и знаат дека нема од што да се плашат, некогаш може да започнете со поголема доза. Но вие никогаш не може да знаете како пациентот ќе одговори на маслото, плус тие обично се на микс од разноврсни лекови, па ќе сакате да бидете внимателни и да го следите крвниот притисок на пациентот итн. Генералната препорака е да се следат инструкциите, најмалку формалната е - следи го твојот инстинкт и расудување и кога пациентот „нема што да изгуби“,
јас не би се двоумел да му дадам голема доза кога е потребно (акутна болка во грбот итн). Грам од доста високо квалитетно масло може да му даде на неискусниот корисник многу многу голем хај. Понекогаш оваа кома предизвикана од коноп е корисна, и јас сум сигурен таа ќе биде користена на тој начин за анестезија пред операции порано или подоцна како и да е, но токму сега ние сакаме да ги видиме пациентите како остануваат во својата комфор зона колку што е можно повеќе. Јас се надевам ви го објаснив ова добро. Најдобри желби, ЈБ“

„Кори, мојот пријател, за кој ми помогнавте со ***. Јас му давав масло за неговите невроендокрини тумори. Тој беше на маслото за 1 месец и тие започнуваат да се намалуваат. Тој беше толку голем што му го притискаше стомакот но сега тој е смален до точка до која тој може повторно да јаде и неговиот доктор рече дека тој никогаш не видел тумор како тој да се смали толку БРЗО. Тоа го преплаши и сите крвни резултати се вратија нормални па ете следен на патот да биде излечен и тоа е ПРЕКРАСНО. И вие сте ПРЕКРАСНИ и Господ е голем.“

„Јас имам пријател кој има рак на мозокот и јас имам Cml - Chronic Myeloid Leukemia. Маслото функционира за двајцата нас!!! Мојот пријател е доказ од прва рака во моите очи дека маслото е чудо... Јас ги имав моите сомнежи претходно но не сега! Земете го маслото, ТОА ФУНКЦИОНИРА!“ - Тајлер (Tyler)

„Бев прашан минатата година од страна на пријателка на мојата мајка дали можам да направам 6 месечен курс од конопово масло за нејзината мајка, од највисоквалитетен канабис. Таа имаше канцер на вратот. Ѝ го направив маслото следејќи го советот на Youtube, јас потоа го објавив во Русија. Таа го употреби првиот 6 месечен курс со зачудувачки резултати и праша за наредна 6 месечна доза, јас ѝ испратив наредна залиха, и сега 14 месеци подоцна таа е во добро здравје. Ти правиш чудесна работа, Рик. Ти благодарам.“ - Гарет (Gareth)

„Здраво моето име е Ализа Ервин (Alysa Erwin) и јас имам 16 години. Во 2011 јас бев дијагностицирана со anaplastic astrocytoma во 3 стадиум. Ние (моето семејство и јас) одлучивме да користам концентрат од канабис. Универзитетот во Мишиген ни кажа дека тешко веројатно е дека ќе преживеам повеќе од неколку години и дека ракот сам по себе е неоперативен бидејќи беше во форма на пајак. Последниот јануари заминав на моето регуларно МРИ при Универзитетот во Мишиген. Сите тумори се исчезнати.“

„Повторно бев дијагностицирана со рак. Трет пат. Метастази на коските и црниот дроб од стадиум 4, од рак на дојка. Мојата приказна со канцерот започна скоро пред 7 години, јас сум една од среќните коишто го преживеале количеството хемо коешто ми беше ставено во моето тело, да не ја споменувам радијацијата. Оваа трета дијагноза ме убеди дека јас бев готова; Мислам кој преживува ваков вид на дијагноза??
Па јас почнав да барам чуда и го најдов Рик Симпсон. Бев сигурна дека нема шанса овој тип да ја кажува вистината, па јас погледнав подлабоко. Започнав да се поврзувам во луѓето од Мишиген и научив повеќе за Маслото на Рик Симпсон или канабисовото масло и резултатот што луѓето баш како мене го искусиле, што беше преживување, ремисија, лек!!
Од тој момент јас немав што да изгубам, па јас посегнав да побарам помош. Започнав да јадам грам дневно од мојот лек, доаѓав полека до таа доза. Останатото стана голем дел од мојот ден, што е токму она што на моето нападнато тело му требаше. Единствениот спореден ефект што јас некогаш го искусив беше количеството и чудесниот квалитет на сон што го добивав. Тоа плус регулирањето на мојот крвен притисок и мојата болка е сега под контрола.
Пред помалку од една година бев дијагностицирана со рак на коските и црниот дроб од стадиум 4 со безбројни тумори (толку многу што тие престанаа да ги бројат), ми беше кажано да си ги средам работите. (тоа сè уште ми го одзема здивот.) Забрзано премотување до денес и јас сум инчи подалеку од ремисија. Мојот ПЕТ скен минатата недела беше негативен... Негативен! Никогаш не сум имала еден од нив претходно. Тоа значи дека таму повеќе нема рак. Единствената причина што јас не сум во целосна ремисија е бидејќи таму има неколку сенки од моите коски во ЦАТ скенот, но јас продолжувам со мојот третман и тие исто така наскоро ќе ги нема. Ова не е ништо помалку од чудо, безбројни тумори до неколку сенки кои дури и не се појавуваат на ПЕТ скенот.
Луѓето можеби ќе речат биди внимателен со зборот лек... Но, јас мислам, дека тоа е она што е. Јас сум тука и јас сум поздрава секој ден и Џон (John) ми помогна да достигнам до тука. Тој ме вовлече кога јас му се јавив и побарав помош. Тој и неговата група најдоа време за да седнат со мене за да се осигураат дека јас сум едицирана за сериозноста на овој лек и за посветеноста што е потребна од секој од нас за да го направиме ова возможно. За мене, и за тебе ова е прашање за живот и смрт. Се надевам дека секој ќе го земе толку сериозно! Ние ќе зависиме од овој лек до крајот на нашите животи.
Канабис Клубот во Мишиген (Michigan Cannabis Club) се погрижи за моите медицински потреби и за моите едукативни потреби. Ова е сериозна група и потребна им е сериозна поддршка, благословен да си Џон Робертс (John Roberts), твоите пожртвувања ме одржаа жива, Те молам помогнете им сега, па тие да можат да продолжат да им помагаат на многумина. Ти благодарам!!“
-- Ова ажурирање беше објавено пред неколку месеци и таа сега е во целосна ремисија. Michigan Cancerproject

„Јас сум 68 годишен маж кој живееше што јас сметав дека е нормален здрав живот без големи проблеми и се обезбедував себе си со годишни вакцини за грип и прегледи. Функциите на моето тело беа добри и сè се чинеше ОК сè додека не се разбудив едно утро со ужасна болка во стомакот.
Мислејќи дека тоа е слепо црево или хернија мојата сопруга брзо ме одведе до брза помош. Имав итна операција околу 2 часа подоцна, 15 август 2012, и имаше масивен тумор на моето дебело црево што беше отстранет заедно со 14 лимфни јазли. Една недела подоцна моите внатрешности пукнаа и ме отруја и тоа ме одведе на втора операција.
Започнувајќи да се чувствувам подобро 4 дена подоцна, јас бев на моите нозе и полека повторно добивав мобилност и започнав да искрвавувам. Назад на операција број 3 и ден подоцна имав благ срцев удар.
Кратко по тоа - 33 дена во ICU - јас бев отпуштен и вооружен со OSTOMY ТОРБИЧКА. Торбичката беше со мене 8 месеци и повратната операција беше направена без никакви компликации. Хирургот рече дека ракот не се проширил надвор од јазлите.
И покрај тоа тие ме одмаршираа до Клиниката за Канцер и започнаа да дискутираат за Хемо и радијација како нешто „последователно“ (follow-up.) Стандарден протокол рекоа тие. Онкологот од Клиниката за Канцер не се расправаше и ги истакна последователните процедури на секои 3 месеци до година, што по себе повлекуваше ЦТ скенирања и испитувања на крв.
Го подготвив материјалот како што е наведено од страна на Рик Симпсон и го произведов РСО-то. Следејќи ги сите инструкции за процесот на екстракција и користејќи Нафта како мој растворувач, јас имав готово масло во шприцови и започнав да го јадам два пати дневно, мала количина секој пат.
Го завршив мојот 4ти follow-up во Клиниката за Канцер и тие тврдеа дека ЦТ скенот НЕ покажува ништо коешто би индицирало на присуство на КАНЦЕР. Крвана анализа покажа CEA ниво од 1.4, но што по ѓаволите, секој има канцерогена клетка или две во него. Тие сметаат дека сè од 5+ треба да загрижува. Јас сега подготвувам уште една серија и ќе внесувам на дневна основа како превентивна мерка.
За СЕКОЈ којшто сега страда од рак јас сугерирам да го направат истото. Ние НЕМАМЕ што да изгубиме, но можеме многу да добиеме.“ - Гери (Gerry)

„Предоцна ли е да се спаси некој кој има 4 стадиум и веќе е кожа и коски, и може само едвај да оди од загуба на снага?“ - Тамбл (Tumble)

„Никогаш не е предоцна. Многу чуда се видени со употребата на ова масло. Ако тоа не може да ги спаси, најмалку што тоа ќе направи е олеснување на нивното страдање без суровите несакани последици од фармацевтските лекови. Забележете дека ако тие започнат со големи дози ќе има многу спиење сè додека не се изгради нивната толеранција. Тоа е многу потентно.“ - Ник (Nick)

„Јас сум двоен преживеан од рак на дојка. Би сакала да бидам жив доказ дека вашето масло функционира во спасувањето животи.“ - Мишел (Michelle)
„И јас исто така, ослободена од канцер на тироида!!“ – Мишел

„Дон (Dawn): Кажи што сакаш за мене, отпријатели се со мене, суди ме... Твојот аргумент не е валиден! Ова е финален скен што мама некогаш ќе го добие!!! КАНАБИСОТ ЛЕКУВА РАК!
Стејси (Stacy): Кој стадиум беше мајка ти? Знам дека објавуваше за тоа еднаш претходно, но јас заборавив. Тоа е легендарен извештај одма!!
Дон: Стејси, тоа беше мал клеточен карцином од 3 стадиум на белите дробови. 5 тумори со мали метастази до горниот лимфен систем
Деби (Debbie): Тоа е толку феноменално! Никогаш не сум слушнал за некој којшто излечил мали клетки, дури и со сите регуларни протоколи. Ова е извонредно! Вие не само што го спасивте животот на вашата мајка, туку ова ќе спаси и други животи бидејќи тоа е доказ дека канабисот работи. Ти благодарам толку многу што го сподели ова!
Дон: Деби, таа го направи ова целосно, канабисово масло - хемо - радијација НО беше излечена пред нејзиното хемо и третманите со радијација беа направени така што таа го одби преостанатиот третман и се заглави со маслото... Коешто таа сè уште го зема и ќе го зема СЕКОЈ ДЕН до крајот на својот живот!
Стив: вели ‚ова е најкомпатибилно со пост-радијативните промени‘. Дали таа имаше радијациска терапија?
Дон: Стив, да таа имаше но таа никогаш не ја заврши... Д-р е вкочанет!“

„Пациент: Линда В., Сервисен Датум: 11/16/2013, Процедура: ЦТ ГРАДИ СО КОНТРАСТ
ЦТ од градниот кош беше спроведен... Направена е споредба со претходниот ЦТ на градите од 7/8/13
ИНДИКАЦИЈА: Ова е 64-годишна жена со историја на канцер на бели дробови...
НАОДИ: Постои зголемена интерстицијална промена и интерлобуларно септално задебелување... коешто е подобрено во споредба со претходното испитување... Нема дефинитивни медијастинални јазли на меките ткива ниту пак медијастинална аденопатија е демонстрирана. Нема дефинитивни докази од axilliary lymphadenopathy или hillar lymphadenopathy. Настрана од пост-радијациските промени во медијалниот аспект на горниот десен резен, никаква додатна паренхимална белодробна проѕирност или сомнителни белодробни јазли, Душникот и главните бронхии се патентни. Не постои плеврален излив. Големината на срцето е нормална. Не постои перикардна ефузија. Визуелните делови од горниот дел од абдоменот се незабележителни. Не постои фокално агресивна луцентна или склеротична коскена лезија.
ИМПРЕСИЈА: Подобрувањето на пост-радијациските промени во правиот хилум (hillum) и медицински аспект од горниот десен резен. Нема дефинитивни докази од повторливата или остатокот од болеста.“

„Маслото ја поправи целата штета од радијацијата и исцели надвор од верувањето... Медицинската Марихуана ме СПАСИ и ме држи настрана од 5 фармацевтски лекарства. Го изгубив мојот десен бубрег од хемо и тоа почнува да  има напади каде што боли за да има кожа на мене... и за неколку минути од консумирањето на маслата во тинктура којашто јас ја правам епи-нападите престануваат и не се појавуваат со месеци... Неверојатно и тоа е само едно нешто маслата ги поправија нервните оштетувања во моите очи предизвикани од хемотерапија до местото каде што беше дијагностицирано со глауком, и на мојата последна посета пред само 6 месеци нема знаци од глауком воопшто и мојот вид е подобар кога јас се лекувам...“ – Тереса


Повеќе: Сведоштва на пациенти излечени од канцер со РСО! - 6 дел (стр. 68 - 71) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment