Sunday, May 7, 2017

Сведоштва на пациенти излечени од канцер со РСО! - 1 дел (стр. 52 - 55) извадок од Протоколот на Рик Симпсон „Лекот за рак“

Мото: Спонтаната ремисија на канцер се чини дека се јавува зачудувачки често под дејство на канабисово масло. „Пријател има рак на коски. Само што започна со маслото минатата недела, болките ги нема, тој се чувствува подобро. Онколозите се шокирани“ - Џоу (Joe)

„Малку одлични вести вчера. Маж кому само што му дадовме малку го шокираше неговиот доктор кога беше откриено неколку недели подоцна дека туморите во неговите бели дробови исчезнале исто како и оној на невиот црн дроб, којшто се смалил до големина на точка. Една мала туба! Имаме уште неколку на пат и тие исто така се под контрола. Се надевам работите се добро. Солзите на Фениксот (Phoenix Tears) се живи и добри“ - Крис (Chris)

„Актуализирање - Мојот 81-годишен пријател помина 3 тумори заедно од неговото лице (рак на кожа) сквамозен карцином (squamous cell carcinoma). Тие немаа шанса да преживеат против најдобриот лек во светот. 5 недели на масло и тој се чувствува подобро во споредба со изминативе 15 години. Неговиот апетит се врати! Тој ја освојува битката!!! Ние ја победуваме битката! Хозе (Jose)
 
Стив: Дали тој го консумираше маслото и го користеше површински (топично) исто така?
Хозе: Двете
Стив: Фантастично. Зарем не е неверојатно да се знае дека може да се направи разлика во нечиј живот на тој начин.
Хозе: Тој започна со триење на 68% ТХЦ масло измешано со маслиново масло и масло од кокос на неговиот образ за 2 недели пред да се појави на површина. Тој, исто така, го внесуваше орално без маслиново масло, откако го триеше на внатрешната страна од образот.
Хозе: Неговиот доктор ми се јави вчера и ми рече дека, исто така, има рак на кожата и би сакал малку масло за да го испроба на себе.
Стив: Сега тоа се фантастични вести за лекарот којшто бара помош. Добро сторено мој пријателу!!!! И јас сум среќен што вашиот 81 годишен пријател се врати повторно да ужива во животот.
Хозе: Да, тоа навистина е неверојатно! Ние ќе го нарекуваме д-р П., е добро познат автор на неколку книги и голем натуропатски исцелител и лекар. Тој препорача 5 од неговите пациенти кај мене во последните 2 недели. Сите пациенти со рак во терминална фаза“.

„Пред две недели јас дадов на уште едед од моите пријатели/пациенти со рак на кожа/грло малку од лековитото масло за да внесат и за да употребуваат топично, заедно со малку кокосово масло. Вторникот тој ми кажа дека кожата на неговиот образ била отворена и туморот бил изложен. Му реков да продолжи со примена на маслото, но, без кокосово масло, само чисто лековито масло. Тој нанесе од лековитото масло директно врз изложениот тумор и рече: ‚Грутката што излегуваше надвор исчезна до следниот ден. Таа започна да се топи за неколку минути по триењето со масло. Се покажа дека - маслото го изби ракот надвор како мелем‘ Канцерогениот тумор беше таму, сега повеќе го нема... Две недели!!!“ - Хозе

„Член од семејството имаше рак на грлото и тумори со големина од топче за голф во рок од 48 часа од маслото тој ги исповрати туморите тоа функционира. Тоа е документирано. Помага со женски проблеми, исто така. Никој не се грижи да се пронајдат лекови или да им се помогне туку само им даваат синтетички коњски хормони потоа се прашуваат зошто жените полудуваат“ - Дебра (Debra)

„Здраво Рик Симпсон и Јиндрих Бајер, јас сакав да споделам едни многу среќни среќни вести. Скеновите на мама покажаа „мерливо“ намалување на големината на СИТЕ тумори во црниот дроб и панкреасот. Исто така, туморот во нејзиниот бел дроб сега е ЦЕЛОСНО, 100% ИСЧЕЗНАТ!!!“

Има толку многу благодарение на многумина околу, но личноста број еден која заслужува најмногу љубов е Рик за толку отворено споделување на оваа информација со светот за да започне со неа.

Ви благодариме Јиндрих за сето она што го правите, вклучувајќи ја вашата поддржувачка добрина и инструкции. Знам дека сè уште одиме на лушпи од јајца со нејзината дијагноза/прогноза, но доколку работите продолжат да се подобруваат (туморите се намалуваат или „топат“, како што тоа го нарекуваат, без понатамошни метастази). Јас на крајот ќе ви ја испратам пред и по медицинските извештаи, така што ќе можете да видите дека помогнавте да се спаси животот на една неверојатна, сакана, активна, дарежлива жена, којашто е надвор и ја сади нејзината билна градина како што јас го пишувам ова. :о). Многу љубов, Барбара (Barbara)“

-- Здраво Барбара, ви благодарам, ни го разубавивте денот со вашиот e-mail. Кажете ѝ Здраво на вашата Мајка од нас и осигурете се дека таа нема да оди на дополнителни скенирања или рентгенски снимања или некоја друга канцерогена глупост. Оставете ја да си продолжи онака како што се чувствува, таа треба да јаде 120-180 г масло во текот на шест месеци или помалку. Да бев на нејзино место, јас тогаш би го јадел маслото секој ден до крајот од мојот живот, во секој случај, ракот има многу мали шанси кога има масло присутно во телото. Дозите за одржување се исклучително важен дел од овој метод. Најдобри желби, Jindřich

„Мајка ми го излечи нејзиниот мал клеточен рак на бели дробови во 3 стадиум со маслото!! J. дали ти споменав дека таа беше ослободена од ракот само четири месеци по дијагнозата? Па, тоа е она што се случи. J.“ - Дон (Dawn)

„Татко ми исто така, има рак на панкреасот, кој се прошири на црниот дроб и белите дробови за време на хемо, потоа повторно се прошири тој се чувствуваше многу лошо и се влошуваше брзо. Тој започна со маслото пред 3 месеци и најновиот скан од понеделникот покажува дека сите седум места се исчезнати и ракот на панкреасот се смалил и тој се чувствува 100% подобро и повторно има квалитетен живот. Маслото е навистина неверојатно“ - Лиса (Lisa)

„Мојот татко е исто така на маслото за ракот на панкреасот кој се прошири до седум други места, тој е на маслото веќе 5 месеци и сите седум точки кои се појавија за време на хемотерапија се исчезнати од започнувањето со маслото и ракот на панкреасот се намали, маслото го спаси неговиот живот!“ – Лиса

„Здраво, јас само сакав да ве ажурирам. Тато имаше уште едно скенирање од започнувањето со маслото пред 5 месеци за ракот на панкреасот. Последното скенирање покажа дека ракот на панкреасот се намалил и останатите 7 точки кои се појавиле додека бил на хемо исчезнаа од започнувањето со маслото. Новите резултати покажуваат дека ракот во панкреасот се намалил повторно и не постојат други места што е навистина фантастично со оглед на причината зошто ракот на панкреасот е толку смртоносен поради брзината со која се шири. Значи 8 месеци по 5-те оние месеци од користење на маслото тато се чувствува одлично, всушност, тој се чувствува подобро сега отколку кога тој беше првпат дијагностициран. Па, повторно ти благодарам Рик, J.Б. и секој кој помага да ги добиете овие информации, да не беше маслото јас не би го имала татко ми!!“ – Лиса

„Татко ми беше, исто така, во Фаза 4 од рак на панкреасот. Тој, исто така, имаше 10 точки на црниот дроб... тоа беше крајот на ноември 2012 година. Тој сега има 1 место на црниот дроб (0,08) и 1 место во панкреасот (8 мм). Ние ги убиваме. Неговите лекари се шокирани. Тој добива на тежина и сè на сè, се чувствува одлично. Маслото со екстракт од канабис е добро, исто така“ - Енџи (Angie)

-- Немој да си играш со разредени лекови, Енџи. Тоа е добро за локална употреба, но не сакаш да дадеш масла со додаток од канабис на болните од рак, како нивен единствен третман. Удар со целосно моќниот и целосен спектар функционира најдобро.

Особено за оние кои „мораат“ да се скенираат за да „видат“ како тоа лекува. Таквите луѓе треба автоматски да додадат уште 60 г масло кон протоколот, бидејќи тие самошто непотребно се подложиле на превисока канцерогена процедура за да „видат“ како се чувствуваат. Љубопитноста чини пари, жал ми е за тоа.
Честитки и најискрени желби. Прекрасно е да се види успехот на луѓето кои мислат различно. JБ

„Јас сум фактички доказ дека РСО има директен ефект врз MPNST и NF1. Медицинската евиденција, MRI, PET, CAT скеновите докажуваат значително намалување на големината на туморот и ненаситноста“ - Кристин (Kristyne)

„Добро мои луѓенца. Денес е денот што јас само се надевав дека некогаш ќе се случи. Резултатите од биопсијата се готови. Кори Јиланд (Corrie Yelland) ШТОТУКУ ДОБИ ПОТВРДА ДЕКА НЕЈЗИНИОТ РАК Е 100% ЦЕЛОСНО ИСЧЕЗНАТ!!!!! ЈАС СУМ ОСЛОБОДЕНА ОД РАКОТ!!!! Дури нема никаква дисплазија, а камоли големите Ц.
До моите неверојатни, прекрасни пријатели кои заедно се одговорни за мене да бидам во можност финансиски да си го дозволам лекот = апсолутно не постојат зборови да се опише колку сум благодарна на секој еден од вас. Сите вие сте неверојатни!

За Хедер (Heather) која прва ми го испрати „БЕГСТВО ОД ЛЕКОТ“ (RUN FROM THE CURE) - Тоа видео доста буквално го промени мојот живот. Кој би помислил на тоа, еј? Те сакам! За Рик Симпсон, за Јиндрих Баер од дното на моето срце... ВИ БЛАГОДАРАМ за вашето знаење и вашата поддршка. Јас сум жива денес, благодарение на сите вас! Јас сум навистина благословена што имам такво неверојатно семејство и пријатели.“ - Кори (Corrie)

„Здраво Јиндрих, само една брза белешка, за да знаете дека се видов со мојот лекар денес. Извештајот вели дека ракот (рак на аналниот канал) веќе не е видлив. Минатата есен ми беше кажано дека имав 2-4 месеци, доколку не направам зрачење. Избрав да не направам зрачење и да се обидам со РСО, наместо тоа. Очигледно, тоа функционираше! Од дното на моето срце, ти благодарам, Ви благодарам, БЛАГОДАРАМ до Рик и до тебе!!!!“ – Кори

„Мојата последна успешна приказна. Ова е жена во нејзините доцни 50-ти години кој беше дијагностициран со Фаза 3, но многу блиску до Фаза 4 рак на белите дробови. Денес го добив ова: „Па, мајка ми отиде на нејзиниот КТ скен пред еден месец и ги добила резултатите назад пред неколку дена. Тој е целосно исчезнат! Нејзиниот лекар ги прочита и рече дека поголемата маса е чиста и нема ништо преостанато...
Таа има сè уште има COPD (chronic obstructive pulmonary disease - хронична опструктивна белодробна болест), но ние ќе работиме на тоа и на нејзиното пушење, ха ха... Ви благодариме толку многу за сите совети и знаење на работите за коишто ние никогаш не сме биле свесни. Сè се спои заедно за причина и ние сме толку среќни. Бог да те благослови тебе и твоето семејство.“ – Кори

-- Спонтаната ремисија на ракот на белите дробови се чини дека се јавува изненадувачки често во присуство на масло од канабис. JБ

„Добро, сите мои прекрасни Луѓенца, ова ќе биде долго за четиво, но мислам дека можеби ja погодив НАГРАДАТА вчера. Не сум била кај мојот стоматолог од септември минатата година. Во тоа време, јас бев во средината на борбата за мојот живот. На мојот заболекар му беше кажано во тој момент дека имам рак. Имавме вообичаен разговор, каде што му реков дека нема да правам зрачење и дека правам „алтернативен третман“. Во тоа време, тој ме праша што правев. Бев спремна да му кажам, како што тој беше познат по својата „ригидност“, но му рекол да го гледа „Бегство од лекот“. Тој, всушност, ми се јави откако го изгледал. Тој рече дека како медицински професионалец, тој имал тенденција да биде во кутијата, дека тој имал брат, (доктор), но и друг брат, (фармаколог) и како понекогаш тие „ги немаат сите одговори“.“

Премотување до вчера. Тој беше шокиран да види колку добро јас изгледав и моментално без зборови кога му кажав дека маслото од канабис функционира. Тој започна да прашува секаков вид на прашања. Многу од нив „научни прашања“ коишто јас не можев да ги одговорам. Тој праша за клиничките испитувања, разл. видови болести третирани со канабис итн. Тој сака да разговара со неговиот брат за мене, како и за Канабисот како „лек“ за рак, и исто така, сака неговиот брат да го истражува Канабисот како лек. Дали тоа ќе биде во ред ако тој го зеде мојот мобилен број и е-мејл адреса?

Тука е местото каде што ова станува големо. Неговиот брат, д-р Џејк Тајсен (Jake Theissen), беше Декан и пионер на програмата за Фармакологија на Универзитетот во Ватерло. Тој сега е консултант за фармацевтски компании и се специјализира во „Нови пристапи во третманот на рак“. Тој е силно врзан за Канадското здружение за рак (Canadian Cancer Society). (Исто така, тој е оној што е прашан од страна на Владата да ја води истрагата во врска со распространетиот хемо скандал.) Џон (John) велеше дека неговиот брат често велеше, мора да има нешто подобро таму за лекување рак. Нешто природно, наместо хемотерапија. Му реков „да не гледа подалеку“. Канабисот е „нешто природно“.

Стискајте палци мои Луѓенца. Да се има некој толку влијателен да биде на „наша страна“, може да биде застрашувачки огромно! Џенет Свини (Janet Sweeney), Роберт Меламед (Robert Melamede), Питер О'Тул (Peter O’Toole), Лестер Grinspun (Lester Grinspoon), Герш Ејвори (Gersh Avory), Рик Симпсон (Rick Simpson). Науката за канабисот, дали вие момци ќе бидете спремни да ми помогнете со ова доколку е потребно, и дали ќе биде во ред доколку јас го упатам мојот заболекар или неговиот брат кај вас момци?
Ви благодариме што го прочитавте ова Луѓенца. Продолжете да му соопштувате на светот... МАСЛОТО ОД КАНАБИС УБИАВ РАК!“ – Кори

П: Дали некогаш сте виделе РСО да помогне во лекувањето рак на простата?
О: Се разбира. Следете ги инструкциите за најдобри резултати. Еве еден пример за тоа како тоа функционира и Денис, исто така, обезбедува некои научни објаснувања за тоа како функционира маслото. Сепак, следете ги упатствата на Рик, јадете го маслото како што е препорачано (ниски дози, како што се оние кои Денис ги користеше, може да не бидат доволни за други пациенти), и употребувајте го маслото во форма на супозитории, исто така. Најдобри желби, ЈБ.

Извор: Протоколот на Рик Симпсон - „Лекот за рак

* Симнете си го протоколот бесплатно на англиски и донирајте за да биде преведен на сите јазици! - http://donate.hempcures.work/

No comments:

Post a Comment